56

1.9K 367 85
                                    

ලොකු වැරැද්දක් වෙලා ජෙයියනේ..තාත්තගේ මල්ලි බාප්පා නේත ?? බලන්න මෙච්චර කල් ගිහින් මටත් ඒක අමතක උනා..ඊයේ කෙනෙක් කිව්ව හින්දා මතක් උනේ..සහශ්‍රට රුහාන් මාමා උනාට අවීන්ට බාප්පානේ..මේ චැපියෙත් සමහර තැන්වල මාමා කියලා ඇති ඒක එච්චර හිතන්න එපා..ඊලග එකේ ඉදන් හරියට දාන්නම් ඈ..

🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

"සහශ්‍ර..ඔහොම ඉන්න..මම කියන දේ අහන්න.."

එයා ඇහුන්නෑ වගේ දොර ඇරගෙන යද්දිම මමත් ඒ පස්සෙන් යන්න හැදුවත් සෙනුරි මගෙ ඉස්සරහට ආව හින්දා මම ඒකි දිහා බැලුවේ මරන්න තරං කේන්තියක් එක්ක..

"අයින් වෙයං !!"

''අවීන්..එයා ගියපුදෙන් අනේ..ගිහින් ඉදගන්නකෝ..අපි ටිකක් කතා කරමු..''

සෙනුරි අහිංසක විදිහට කියද්දී මම හිනාවුනේ කටකොනකින්..මේකිත් රගපාන්න මාර දක්ශයි !! ඒකත් සහශ්‍ර විදිහට..මම කැමතිම සහශ්‍රගේ අහිංසක කමට කියලා දන්න හින්දා ඒකිත් හදන්නේ ඒ විදිහට ඉන්න..

"මම අන්තිම ඉවසීමෙන් කියන්නේ සෙනුරි පලයං අහකට !! කොච්චර රගපෑවත් උබට බෑ සහශ්‍ර වගේ වෙන්න..අනික උබ ඇවිත් චූටිගේ වැඩ කරා කියලා  මං උබට කැමති වෙයි කියලා හිතන්නත් එපා !!"

"මොකක්ද එච්චර තියෙන විශේෂත්වේ සහශ්‍රගේ ? එයා ඔයාව ගනන් ගන්නේවත් නෑ අවීන්..අනික ඔයා එයාට විතරයි හොදින් කතා කරන්නේ.."

"මම ඌට ආදරෙයි..එයා කරත් නැතත් මම එයාට ආදරෙයි සෙනුරි !! වෙන එවුන් වගේ ආදරේ කරන්න මම දන්නෑ..ඒත් ඌ නැතුව මට ඉන්නත් බෑ !! මට සහශ්‍රව ඕනේ..තේරුනානේ..තව එකපාරක් මාව නවත්තපං උබේ හක්ක පනින්න ගහනවා !!!"

සද්දෙන් කෑ ගැහපු මම ඩෝ එක ඇරියේ සහශ්‍රව නවත්තන්න ඕන හින්දා..ඒත් මට අඩියක් තියන්න උනේ නෑ අර හු&% මාව නැවැත්තුවා..

"චටාස් *"

"මම උබට කිව්වා !! ගෑනියෙක් කියලා හිතන්න තිබ්බා උබ  ඒ විදිහට හැසිරුනා නං..හැමි%$# එනවා මෙතන.."

මම දුවගෙන එලියට ආවේ අත රත් වෙලා වගේ දැනෙද්දි..මට මෙහෙම රිදෙනවා නං..

 • POSSESSIVE  •Onde histórias criam vida. Descubra agora