කමෙන්ට් නැහ් වෝට් නැහ් 😶😶😪
අනේ මන්දා ..."මට දැනගන්න ඕනේ අම්මයි අප්පච්චියි ගැන !!"
"ඇත්තටමද ඔයා අහන්නේ..මම ඔය ප්රශ්නේ බලාපොරොත්තු උනේ මම ඔයාට ඇත්ත කිව්ව දවසේ.."
සහශ්ර මිදුලේ එහාටයි මෙහාටයි යන එක නවත්තලා බෙන්ච් එකෙන් ඉදගත්තා..අම්මා අප්පච්චි ගෙදර නැති හින්දා අයියට කෝල් එකක් ගත්තේ මෙච්චර දවස් සහශ්ර අයියා ගෙන් අහපු නැති දේ ගැන දැනගන්න..
"එයාලා කෝ ?? ඇයි අපිව දාලා ගියේ.."
සහශ්ර ඇහුවේ හැගීමක් නැති විදිහට..පිටින් බලන කෙනෙක්ට සහශ්රගේ මූනේ තියෙන්නේ මොන වගේ හැගීමක්ද කියන්න අමාරුයි..අඩුම තරමේ සහශ්රටවත්..
"ඔයාට හොද දෙමව්පියෝ ඉන්නවනේ සහශ්ර..ඇයි දාලා ගිය අය ගැන හොයන්නේ..ම්ම්'
"එයාලා අපිව දාලා ගියා..මට..මට ඕන්නෑ එයාලව..ඒත්..'
සහශ්ර කිවුවේ වැටෙන්න දගලන කදුලු පාලනය කරගෙන..
"මම අහන්නැතු ඉන්න උත්සහ කරා..ඒත් අයියේ..මට..මතක් වෙනවනේ..මට..දුකයි.."
"අඩන්න එපා සහශ්ර..ඩැඩයි අම්මියි කැමති නෑ එයාලගේ රෝසමල අඩනවා බලන්න.."
අශ්විකගේ කටහඩ බාල උනා..
"රෝ..ස..මල.."
"හ්ම්ම්..ඔයා තමා එයාලගේ රෝස මල.."
අශ්වික කියද්දී සහශ්ර හිතුවා තමන්ට ආදරේ නැත්තන් මොකටද රෝසමල කියන්නේ කියලා..රෝස මල වගේ ආදරණීය නමකිම් කතා කරපු දෙමව්පියෝ ඇයි එයාව දාලා ගියේ කියලා..
"ඇයි මට..අයියේ එයාලා කොහෙද ඉන්නේ ??"
"මම කියන්නම් පැටියෝ..ඒත් දැම්ම නෙවෙයි..ඔයා පාඩම් වැඩ කරගෙන සැහැල්ලුවෙන් ඉන්න ඕන..තේරුනාද ??"
"සැහැල්ලුවෙන් ඉන්නේ කොහොමද අයියේ මෙච්චර ප්රශ්න හිතේ තියාගෙන..යෙශුල් දකින වාරයක් ගානේ මට හිතෙනවා අනේ ඔයත් හිටියනං කියලා..අම්මා අප්පච්චි දකින වාරයක් ගානේ හිතෙනවා මගේ ඇත්ත අම්මා අප්පච්චි මොන වගේද කියලා..පාඩම් කරන්න තරං මානසිකත්වයක් මට නෑ අයියේ.."