දැං නං මට එපා වෙලා අනේ..මේකටත් කමෙන්ට් අඩු උනොත් මම හිතාගන්නම් මේක එපා වෙලා කියලා..ප්රතිචාර නැති වෙද්දි මටත් ලියන්න කම්මැලියි..ඉස්සරහ කමෙන්ට් දාන අයත් නිකන්ම කියවලා යනවා..නැත්තන් වීව්ස් ගාන අඩු වෙන්න ඕනේනේ..මට දුකයි..ඒත් සොරි අප්පා..හොදටම එපා වෙලා..🥲😪
Back to the story ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
අවුරුදු දහනවයකට පෙර දවසක්
"ශොපින් මෝල් එක ලැබෙන්නේ රිතූට..ආය ඒ ගැන කතා කරන්න ඕන්නෑ !!"
"ඒත් තාත්තේ මමයි වැඩිමලා..ශොපින් මෝල් එක අයිති වෙන්න ඕන මට.."
රහල් කිවුවේ එයාගේ එයාගේ තාත්තගේ වචන ගනන්ගන්නැති ස්වරූපයකින්..ශාක්යන් මංචනායක එහෙමත් නැත්තන් ලෝකෙම දන්න ව්යාපාරික , මංචනායක හෝල්ඩින්ග්ස්වල වත්මන් අයිතිකාරයා..තනි සෝෆා එකේ කකුලක් උඩින් කකුලක් තියාගෙන ඔහු වාඩිවෙලා හිටියේ ගාම්භීරව..තමන්ගෙ පුතාගේ වචනත් එක්ක ශාක්යන් හිටියේ කේන්තියෙන්..
වැඩිමලා රහල් මංචනයක ඊටපස්සේ යුගේන්ද්ර මංචනායක ඊටත් පස්සේ ශාක්යන් පණ වගේ ආදරේ කරන එයාගේ එකම දුව රිතූ මංචනායක..එතකොට පවුලේ බාලයා රුහාන් මංචනායක විදිහට ශාක්යන් මංචනායකට ලමයි හතරක් ඉන්නවා.."ශොපින් මෝල් එක මම රිතූට දෙනවා කියලා මුල ඉදන්ම කිව්වා යුගේන්ද්ර..තමුන්ට මේන් හොටෙල් එක අයිති වෙනවා වගේම යුගේන්ද්රට ඉන්ග්ලන්ඩ්වල බිස්නස් එක අයිති වෙනවා..රුහාන් තාම පොඩි හින්දා එයා මාත් එක්ක ඉදියි..මම හිතනවා කාටවත් ප්රශ්න නැතුවඇති කියලා..මංචනායක හෝල්ඩින්ග්ස් family business එකක් විදිහට තියෙනවා..එකේන් හැමෝටම කොටසක් ලැබෙනවා.."
"ඒක අසාධාරණයි තාත්තේ..වැඩිම income එක තියෙන්නේ ශොපින් මෝල් එකට.."
"කටවහනවා !!"
යුගේන්ද්ර ශාක්යන්ගේ කේන්තිය තවත් වැඩි කරද්දී රිතූ නැගිටලා ගියේ ශාක්යන් ගාවට..
'තාත්ති..අයියට ඒක දෙන්න..මට ඕනෙ නැ.."
"ඒක මම ඔයාගේ නමට ලියලා ඉවරයි දූ..මෝල් එක ඔයාගේ නමට හින්දා මේන් ඉන්කම් එක ඔයාට උනත් අනිත් අයටත් ඒකේ ශෙයාර්ස් තියෙනවා රහල් !! ඒ හින්දා ප්රශ්න දාන්න එපා..මට මේවගෙන් නිදහස් වෙන්න ඕන.."