25

2.1K 397 85
                                    

"අහ්ම්"

වීදුරු ජනෙල්වලින් ඉරඑලිය සහශ්‍රගේ මූන සිපගද්දි සහශ්‍රගෙන් පිටවුනේ අකමැත්ත ප්‍රකාශ කරන කෙදිරිල්ලක්..නිදිගැට කඩන ගමන් ඇදේ එකවටයක් පෙරලිලා සහශ්‍ර ඇදෙන් ඉදගෙන වටපිට බැලුවේ මේ එයාගේ හුරු පුරුදු ස්ථානය නොවන හින්දා..රූම් එක වටේ ඇස් යවලා කොහෙද ඉන්නේ කියලා මතක් කරගත්ත සහශ්‍ර බැල්කනි ඩෝ එක ඇරගෙන එලියට ගියේ ලාවට මීදුමත් එක්ක ඉර එලියකුත් සහශ්‍රගේ මූනට වැටෙද්දි ...

බැල්කනි වැටට අත් දෙක තියාගෙන අත්දෙක උඩ නිකට තියාගන්න ගමන් සහශ්‍ර පහල garden එකට ඇස් යවද්දි දැක්කේ exercises කර කර ඉන්න අවීන්ව..ආර්ම් කට් ටී ශර්ට් එකට අවීන්ගෙ අත්වල මස්පිඩු කැපිලා පේද්දි සහශ්‍ර අවීන්ව හොදට නිරීක්ෂණය කරා..මොකද මෙහෙම අවස්ථාවකදි ඇරෙන්න සහශ්‍ර අවීන් දිහා කෙලින් බලන්න පුලුවන් කමක් නෑ..එහෙමත් නැත්තන් එයා එහෙම පෙන්නනවා..අවීන්ගේ තප්පරේකට ඇස් අයින් කරගත්ත සහශ්‍ර ඊලගට බැලුවේ garden එක පුරා එහෙ මෙහෙ යන bodyguards ලා දිහා..election ලග හින්දා මේ දවස්වල රහල්ගේ ආරක්ෂාව වැඩි කරලා..අනිවාරෙන් මේ සැරේ රහල් ඇමති කෙනෙක් වෙනවා කියලා විශ්වාසයි...එයා ඒකට සුදුසු නැතත් !!

Exercise කරන ගමන් හිටපු අවීන් ගාවට bodyguard ලා දෙන්නෙක් එක්ක රහල් ඇවිත් මොනවහරි කියද්දී සහශ්‍ර ඒ දිහා බලන් හිටියා..අවීන්ගේ මූනේ හැගීම් ටික ටික වෙනස් වෙන විදිහ සහශ්‍ර හොදට නිරීක්ෂණය කරා..

"ඔයාට හැමවෙලේම තරහ යන්න මාමත් හේතුවක්ද අවීන් ?"

සහශ්‍ර නිදහස් අවකාශයත් එක්ක කතා කරා..රහල් ගියපු ගමන් බෙන්ච් එක උඩ තිබ්බ වතුර එක අරගෙන බීගෙන බීගෙන ගියපු අවීන්ගෙ එක අතකට ප්ලාස්ටික් බෝතලේ පොඩිවෙන දිහා සහශ්‍ර බලන් හිටියා..අවීන්ගේ තරහ ගිය හැසිරීම දිහා සහශ්‍ර තාමත් නිකටට අතක් තියාගෙන බලන් ඉන්නවා..

"සුදු අයියාහ්හ් !! "

"ඔහ් !"

එකපාරට සහශ්‍රගේ කකුලෙ එල්ලුන කෙනෙක් හින්දා සහශ්‍ර වැටෙන්න ගිහින් නැවතුනේ අනූ නවයයි දශම තුන් කාලෙන්..කකුලේ එල්ලිලා ඉන්න චූටි කෙල්ල දිහා බලලා සහශ්‍ර ලස්සනට හිනා උනා..ඒක මවාපෑමක් නෙවෙයි කොහෙතම..ඒ ලස්සන හිනාවටම හරියන්න චූටි නංගිත් සහශ්‍ර එක්ක හිනාවුනා..

 • POSSESSIVE  •Onde histórias criam vida. Descubra agora