ඔවාලා හින්දා මගෙ තොල තුවාල වෙලා..😅
ඒ කමෙන්ට්ස් ටික නං මරු අෆ්ෆා..
කෝමහරි ඔන්න ආවා ඈ..
මේකටත් කමෙන්ට් ගොඩක් ඕනා ඉතිං..👉👈🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷
කතාවට යමු 👇👇👇👇
"ඔප්ස්..අනේ සොරි සහශ්ර..මම ඔයා එනවා දැක්කේ නෑ.."
කිචන් එක පුරාම වීදුරු කටු තියෙද්දි සහශ්ර බිම වැටිලා හිටියේ උණුවතුර එකත් ඇගේ හලාගෙන වෙද්දි සෙනුරි බොරු දුකක් මවාගෙන සහශ්රට කිව්වා..බිදුණු වීදුරු කෑලි සහශ්රගේ කකුක්වලත් තියෙද්දි උණුවතුර සහශ්රගේ ඇගේ හැලිලා තිබුණා වගේම පිටට පේන්න තිබ්බ තැන් තද රතුපාට වෙලා තිබුණා..
'අහ්..අනේ.."
සහශ්රගේ ලේ උණු වතුරටම මිශ්ර වෙලා කිචන් එකේ සුදු පාට ටයිල් එක පුරා විසිරිලා තියෙද්දි සහශ්ර ඉන්න විදිහ දැක්ක අවීන්ට එකපාරට මොකක්ද කරන්න ඕනේ කියලා අමතක උනා..
"සහශ්ර..''
"ලොකූ..බලාගෙන..''
අවීන් ඉක්මනට සහශ්ර ගාවට ගියේ වීදුරු කටුවලට තුවාල වෙන එයාගෙ කකුල් ගැනවත් නොසලකා වෙද්දි සෙනුරි ඇස් දෙක ලොකු උනේ අවීන්ගේ කකුල්වලත් වීදුරුකටු වලට තුවාලවෙද්දි..
"අනේ..අ..වීන්..මට..රි..දෙ..නවා.."
"පොඩ්ඩක් ඉන්න මැනික..අපි බෙහෙත් දාපු..මාව අල්ලගන්න.."
අවීන් සහශ්රව දෝතට ගද්දි සහශ්ර කදුලු පුරවගෙන අවීන් පපුවේ මූණ හංගගත්තේ දැනුණ වේදනාව හින්දා..
"අවීන් අනේ ඔයාගේ කකුල්.."
"කටවහපං බැල්ලි !! මම උබ ගැන පස්සේ බලාගන්නම්.."
"පුතා !! හරියට කතා කරන්න.."
මම ඔයාටත් කියන්නේ අන්තිම පාරට..මම සහශ්ර ආදරෙයි..ආය එකවතාවක් හරි මේකිව මගේ අගේ ගහන්න හැදුවොත් මම නිකන් ඉන්නෑ !!
සහශ්රගේ අත් අවීන්ගේ ශර්ට් එක පොඩි කරද්දී අවීන් පුලුවන් තරං ඉවසන ගමන් නිශාට කියලා උඩට නැග්ගේ එයාගේ කකුලේ ඇනිලා තියෙන වීදුරු කටු ගැන වත් නොහිතා..