20. Bizimle Oyna

865 141 194
                                    

Yorum yaparak okuyun lütfen ki yazma hevesim gitmesin. Hem yorumlarınızı merak ediyorum. İyi okumalarrr 💗💗
_____________________

Banyoya girdiğinde yerde yatan eşini gördüğü gibi onun yanına eğildi Changbin. Kalbine anında yoğun bir korku yayıldı. Sadece hava almak için dışarı çıkmış, Felix'in bu kadar erken döneceğini hesaba katmamıştı. Böyle olacağını bilse asla odadan ayrılmaz, sarışını bu durumda yalnız bırakmazdı. Dışarıdan şatoya girerken dönüş yolunda Belly önden gidip kısa süre içinde geri geldiğinde onun ürkmüş halinden bir şeyler olduğunu anlayıp hemen peşine düşmüş ve kelimenin tam anlamıyla odaya koşmuştu. Tahmininin yanlış olmasını, Belly'yi yanlış anlamayı dilerdi ancak her şey tam da beklediği gibiydi, Felix iyi değildi.

Elini onun yanağına koyup uyanması için birkaç kez seslendi fakat sarışın uyanmadı. Bu sebeple hiç vakit kaybetmeden zayıf bedeni kucakladı, eşi zaten onun için oldukça hafifti. Telaş yapmak istemese dahi o kadar çok korkuyordu ki bu, telaş yapmamasını imkansız kılıyordu. Belly'nin yanından geçip banyodan çıktı ve Felix'i yatağın üzerine bırakıp odanın dışına koştu. Kapıdaki perilere hızlıca şifacı bir peri getirmelerini söyleyip eşinin yanına geri döndü. Yatağın boş kısmına oturup onun küçük elini tuttu. Birden bire güneş perisine ne olduğunu anlayamıyordu. Hamilelikte böyle şeyler olabildiğini duysa bile endişe etmesi işten değildi.

"Felix, aç gözlerini." dedi sıkıntıyla. Sarı saçlarını geri itip ateşine baktı. Vücudunun anormal bir sıcaklığı olduğu söylenemezdi, gayet normal duruyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Belly'nin yatağın üzerine doğru ayaklarını uzatmasıyla elini onun başına koydu. Dokunmasını istemedi. Felix uyanıp Belly'yi bu kadar yakınında görse korkudan bir daha bayılırdı. "Ne yapıyorsun Belly? Uzak dur ondan, dokunma şimdi. Uyanırsa korkabilir."

Burnundan resmen soludu Belly. Changbin'in elini kafasıyla ittirip bir nevi anlaşılamamanın verdiği öfkeyle yatağın üzerindeki cam şişeyi gösterdi. Olaya müdahale etmezse lacivert saçlının bu detayı tek başına fark edebileceğini sanmıyordu ki şişeyi fark eden Changbin resmen dehşete düştü. Ne olduğunu hemen anlamıştı ama kabul etmek istemedi, Felix bunu yapmış olamazdı. Bu sıradan bir baygınlık değildi. Bebekleri tehlikedeydi.

Her şeyi yeni kavramış olmanın verdiği etkinin sonucunda şişeyi avucunun içinde sıktı. Bunu nereden bulmuştu ki? Onun bunu yapmaması için her türlü önlemi almıştı oysaki. İçini korkunç bir korku kapladı. Daha fazla düşünmesine fırsat kalmadan gelen şifacı perilere hızlıca olan biteni anlatıp Felix'in elini tuttu. Periler onun muayenesini yapıp kısa süre içinde genç periye sihirli bir iksir içirdi. Bu sırada Changbin merakla bekledi. Eşi ve minik perisi için endişesi artırıyordu.

"İyi olacaklar mı? Bir şey söyleyin artık." dedi dayanamayarak. Felix'in hareketsiz bir şekilde yatmaya devam ediyor olması gerginliğini artırıyordu.

"Majesteleri gayet iyi." dedi şifacı peri. Gözlerini kaçırıp etrafa bakıp durdu. Felix'in ne yaptığının farkında olmak onu korkutuyordu. Bu olayın canına mal olmasını istemiyordu, Changbin onu korkutuyordu. "Bazı iksirler... çok can yakarlar. Dayanamamış sanırım o yüzden bayılmış."

"Bebek?"

"İlk başta nabzını alamadım ama şimdi alabiliyorum. Hemen kusması çok iyi olmuş, kusmasaydı iksirin etkisi bebeğe çok hızlı ulaşılırdı, bebeği kurtaramazdık." Elindeki bilekten hissettiği hafif nabza bir kez daha dikkat kesildi. Yanlış bir şey söylemekten korktuğu için bedeni titriyordu. "İçirdiğim iksir iyi gelecek, daha iyi olacaklar. Şimdilik sadece majestemiz dinlensinler."

Başıyla onay verdi Changbin, tuttuğu eli dudaklarına götürüp sarışının elini öptü. Gerçekten sevinmişti. Hem eşi iyiydi hem de bebeği fakat odadaki periye bu sevincini belli etmek istemediği için gülümseyemedi. Dışarı çıktığı zaman tekrar o buz gibi Changbin olmaya yemin etmişti sanki. Şifacı peri, gitmek için müsade almak üzereyken prensin karşısında durmasıyla nefesini tuttu. Onun ne derdi olduğunu bilmiyordu ki lacivert saçlı şu an oldukça sert görünüyordu. Bakışlarındaki tehditvari hava sert ses tonuyla birleşti.

Lunalis | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin