Yorum yaparak okuyun lütfen. Önceki bölümün yorum sayısı çok azdı hevesim kaçtı. İyi okumalar dilerim 🫶🏻
___________________Şatoya gitmelerinden hemen sonra tedavi edilmişti peri. Felix, henüz oradan ayrılmadan Belly için küçük bir büyü uygulamayı denemiş ve onu oracıkta uyandırmayı başarmıştı. Neyi olduğu belli değildi ancak cüsseli hayvan şimdi fazlasıyla iyi görünüyordu. Daha önce olduğu gibi gücü, kuvveti yerindeydi. Yemeğini de güzelce yemişti. Bir sorunu varsa bile ciddi olmadığı için kısa sürede toparlayacağı kesindi. Sanki az önce hasta olan o değilmiş gibiydi bu yüzden ikili, yaşanan bu hadisenin çok üzerinde durmamıştı. Sadece ay perisi, Belly hasta olduğunda yaptırdığı bitkisel ilaçtan yaptırmayı ihmal etmemiş, sadık dostunun iyi olması için dileklerde bulunmuştu.
Herkes, yaklaşık yarım saat içinde yeni perinin iyi olduğunu öğrenmiş, Cindy de perinin yaptığı kahramanlığı duymuş ve hemen periyi görmeye gelmişti. Ne de olsa o peri oğlunun hayatını kurtarmış, kendini onun için resmen feda etmişti. Bu yüzden özellikle kraliçe bu iyiliğin altında kalmayı düşünmüyordu. Kafasında çoktan birkaç plan oluşmuş, onun için iyi bir gelecek haritası çizmişti.
Felix, olduğu yerden huzursuzluk içinde peri uyanana kadar onu izlemiş, oku atan perinin bulunması için gönderilen askerlerin şatoya dönmesini beklemişti. Herkes karış karış bu suikasti kimin düzenlediğini bulmaya çalışıyordu. Changbin'e kalırsa bunu yapan Chris'ten başkası olamazdı ancak kanıtı olmadığı için eyleme geçemiyordu. Bir kraliyet üyesi hakkında somut bir kanıt olmadan bu tarz bir düşüncede bulunmak bile iftirayken bunun dile getirilmesi pek de iyi sonuçlar doğurmazdı.
Yaklaşık bir saat sonra okla vurulmuş olan peri gözlerini açtı. Cindy'ye bunun haberi gönderildi ve Felix ile Changbin onunla bizzat konuştular. Peri, olay yerine gelmeden önce duyduklarını ve gördüklerini sakin ve detaylıca anlattı. Kimi gördüğünü ne yazık ki bilmiyordu çünkü gördüğü kişilerin yüzleri söylediğine göre örtülüydü. Bir nevi yerine getirdikleri bu ifade almadan sonra Cindy, iyileştiği zaman perinin odasına uğramasını istedi. Bu sebeple Changbin ve Felix'le birlikte genç peri tekrardan yalnız kaldı.
"İyisin değil mi? Ağrın varsa şifacı periyi tekrardan çağıralım."
"İyiyim majesteleri." dedi peri. Kendisine bu soruyu yönelten Changbin'e bakarken resmen gözlerinin içi parlıyordu. Güneş perisinin varlığından ise haberdar gibi görünmüyordu. "Sizi iyi gördüğüm için çok iyiyim. Yeter ki size bir kötülük gelmesin. Bana ne olduğu önemli değil."
Perinin söyledikleriyle istemsizce Felix'e baktı lacivert saçlı. İlk defa rastgele birinin kendisine karşı bu kadar sevgi duyduğunu görüyordu. Garipti. Halkının dahi ondan çok haz ettiği söylenemezdi.
Felix perinin bu sözlerine ve eşine attığı bakışlara karşı gözlerini hafifçe kıstı. En başından beri zaten bu peride bir şeyler olduğunu hissediyordu. Geçen gün onu Changbin'in koridorunda bulmuştu. Bu yetmez gibi genç peri, şimdi de eşine hayran bakışlar atıyordu. Sinirlendiğini hissetti. Her ne kadar eşi onun sayesinde zarar görmemiş olsa da bir minnettarlık duyamadı. Sinir bozucu bir şekilde gülümsedi.
"Teşekkür ederim." dedi Changbin. Tam o anda koluna giren sarışına baktı. Felix hiçbir şey yokmuş gibi gülümsemeye devam ediyordu ama Changbin onun gözlerindeki o yakıcılığı görebiliyordu.
"Biz gidelim artık değil mi prensim? Hyunjin dinlensin, yorgundur. Ben de acıktım zaten, bebeğimiz daha fazla aç kalmasın."
Afallamış şekilde "Tabii." diyen eşine de kızdı o an Felix. Bu adam niye bu kadar basit bir cevap vermişti ki? Onun kolunda odadan çıkar çıkmaz eşinin kolunu çimdikledi. Hyunjin'i yok etmek istiyordu. Bir bakışı bile tüm sinirlerini altüst etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lunalis | Changlix ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] Ay perisi Changbin ve güneş perisi Felix çocukluklarından beri bir gün evlenecekleri gerçeğiyle büyür. Zaman hızla akıp gider ve evlenecekleri gün gelir ancak ikisi de birbirinden hiç haz etmemektedir. Aynı zamanda ay perisi Changbin'in...