Bölüm şarkısı (Darkside - NEONI)
📍Şirket~
Keyifli okumalar dilerim 🍷
"Zarfın arkasında KL yazıyor!"
Sol elimde kırmızı mühürlü siyah bir zarf sağ elimde ise babama ait iki fotoğraf ve bir holding kartı... Elimde tuttuğum bu üç şeyi birbiriyle bağdaştırmaya çalıştım ama ne bağlantı kurabiliyordum ne de bir anlam oluşturabiliyordum. Aklımda bir şüphe bir ihtimal vardı evet ama o ihtimalleri kapatmıştım çok uzun zaman önce. Kafamdaki soru işaretleri ile öylece elimdekilere bakarken aklımın bir köşesinde de o kırmızı şemsiyeyi veren adam dolanıp duruyordu. Sağ elimdeki Kandemir Holding'ine ait siyah kart ile o şemsiye aklımı daha da karıştırıyordu.
"Bu zarfı gönderen KL mi artık adı her neyse benden ne istiyor olabilir? Yani babamın fotoğraflarını neden bana gönderme gibi bir çabaya girmiş olabilir?" diye sordum kaşlarımı çatık bir halde Hazal'a bakarken.
Hazal korkak bir tavır ile "Hiçbir fikrim yok Zülal. Sapık falan desem baban ne alaka? " dedi. O da benim gibi bu olayı anlamlandırmaya çalışıyordu.
"B-bilmiyorum ama ya Babamın ölümü ile bir ilgisi varsa?" dedim. Hazal hızla bana kaşlarını çatarken ekledim "Ya tamam biliyorum geçen sene de aynı şeyi söyledim ondan önceki sene de ama Hazal bana mantıklı gelmiyor! Babamın kaza yaptığı gün o yoldaki kameralar arızalıymış! Polisler olay anında öldüğünü söylüyor ama olay anını gören tek bir kayıt ya da tanık yok! Çarptığı arabanın içindeki adam da yok!" dedim sinirle. Geçen seneki şüphe duygularım tekrar uyanırken zarfı, fotoğrafları ve Kandemir Holding'ine ait kartı önümüzdeki masaya koyup bir müddet onlarda gezdirdim mavi gözlerimi bir yandan da dudaklarımı kemirmeye başlamıştım.
Hazal "Zülal polisler yalan konuşacak değil ya? Ya bak tamam anlıyorum seni. Çok büyük bir acı ama bazen gerçeğe karşı gözünü açman gerek." Dediğinde uzunca bir nefes verip onun dediklerini kulak arkasına attım.
Babam, Kandemir holding, KL ve kırmızı şemsiye...
Sinir ile gözlerimi masaya koyduğum şeylerden çekip derin nefes alıp verdim ardından da "Yok, ne kadar düşünürsem düşüneyim aklıma başka bir ihtimal gelmiyor! Kesinlikle babamın ölümü ile ilgili bir şeyler var ve bu KL denen kişi bunu biliyor! " dedim öfkeyle ardından hızla ekledim "Bu böyle olmaz ben yarın Erkan abiye söyleyeceğim yani anlasa anlasa o anlar böyle şeyleri sonuçta polis." Dedim ve ayağa kalkıp masadakileri toplayarak tekrar zarfın içine sıkıştırdım.
Hazal "Erkan abi bu sefer seni umursamayacak biliyorsun değil mi? Her sene adamı aynı sebepten arıyorsun. Üstelik yalan konuşuyorsun." Dedi bana bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Şemsiye
General FictionBabasını trafik kazasında kaybettiğini sanan Zülal bir gün kapısının önünde KL adlı kişiden gönderilen siyah bir zarf bulur. Zarfın içinde babasına ait iki fotoğraf bir de KANDEMİR holding'ine ait şirket kartı vardır. İlk başta bu iki şeyi bağdaştır...