19. Bölüm

5K 580 609
                                    

Oy sınırı: 400

Yorum sınırı: 300

Gün: Cumartesi

Bölüm şarkımız (Middle of the Night - Elley Duhé) (Şarkının bölüm ile bir ilgisi yok gibi ksbxksnd)

📍"Flörtleşmeniz bittiyse işimize dönelim Mahir bey "

📍"Flörtleşmeniz  bittiyse  işimize dönelim Mahir bey "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar dilerim 🍷

Mavi gözlerimi telefonumdaki sona eren videoda birkaç saniye tuttum. Video ilerlemiş, giren çıkan belirlenmişti ve en sonunda videoyu kapatan KL olmuştu. Onun arkasından iş çevirmeye çalışan biz aslında her şeyi onun gözleri önünde yapmıştık. Planın geçerlilik payı pek olmasa da bir ümit etmiştim fakat sonuç ortadaydı. Başından beri onun avucu içindeydim. İyi biri miydi? Bana sadece yardım mı etmek istiyordu yoksa kötü biri miydi bilemiyordum ve bu yüzden yalan söyleyemeyeceğim, korkuyordum...

Derin bir nefes alıp verirken Erkan komiseri arayıp hızla telefonu kulağıma götürdüm ve biraz bekledim. Karış taraftan açılan telefon ile "Alo, Erkan abi?" dedim.

"Bir sorun mu var? Bir şey mi oldu?" diye soran Erkan abiye karış başımı ne kadar beni görmeyeceğini bilsem de olumsuz anlamda sallayıp "hayır hiçbirşey olmadı... Sorun da bu ya, yaptığımız o plan hiçbir işe yaramadı. " dedim.

"Kimse mektubu almamış mı?" diye sordu Erkan abi merakla.

"Onu henüz bilemiyorum mektubu koyduktan sonra polisler aldı bizi şimdi de şirkete dönemiyoruz magazinciler yüzünden." Diye açıklama yaptım.

"O halde KL uyandı."

"Bana kalırsa hiç uyumadı bile. "

"peki ya kayıtta şüphe uyandıracak bir şey var mı?"

"videoda görünen iki kişi var, Iraz bey ve Zeynep. Fotokopi odasına girip bir konu hakkında konuşuyorlar ve geri çıktıklarında vidoyu fötr şapkalı bir adam kapatıyor ve o fötr şapkalı adam KL. Cinsiyeti belli erkek fakat yüzüne dair hiçbir şey yok. "

Telefonun ucunda kısa bir sessizlik oluşunca "Erkan abi?" diyerek seslendim ve seslenişimin üzerine Erkan komiser "Iraz ve Zeynep fotokopi odasından çıktıktan sorna KL ne kadar zaman sonra videoyu kapatmak için geldi? "diye sordu.

"1 yada 2 dakika."

"Peki ya vidoda başka giren çıkan var mıydı? "

"Hayır, Zeynep ve Iraz beyden başka kimse yok "

Sustu...

Merakla "Yani? Erkan abi ne oluyor bir şey mi buldun, anlamadım?" Dedim.

"Eğer vidoyu fark edip kapattıysa mektubunu almış olmalı ve videoda görünen tek erkek..." derken istemsizce sözlerinin devamını ben getirmiştim.

Kırmızı ŞemsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin