(
Wattpad kapandıktan uzun bir aradan sorna tekrar buradayım. Eski hızınıza ulaşamayacağız elbette ama olsun. )
Bölüm şarkısı (Shaking Hands - B.Miles )
📍 'seni öldürmeye çalışan ben değildim.'
Keyifli okumalar dilerim 🍷
Bu yakınlığı vücut tüylerimin diken diken olmasını sağlarken eli kalçamda gezinti yapmaya başladığında yutkundum ve gözlerimi hiç kırpmadan onun gözlerine bakmaya devam ettim. Ne yapmaya çalıştığını merak ediyordum ve bunu anlamalıydım. Yine bana temas edip sonrasında hiçbirşey olmamış gibi mi davranacaktı yoksa bu yakınlığı gerçekten nefesimi kesmek istediği için miydi bilemiyordum ama sanırım bunu umursamayacaktım.
Ellerimi onun omzu ile boynu arasına yerleştirdim ve "Bana karşı koyamıyorsun sanırım " dedim. Yüzümü ona biraz daha yaklaştırıp burunlarımız bir tüy kadar hafif bir şekilde birbirine değmesini sağladım.
Çapkınca güldü ve "Sen de benden farksız görünmüyorsun." Dediğinde son kelimesinde dudakları istemsizce dudaklarıma temas etmişti. Bu dudak temasından sonra nefesim kesilecek dereceye geldiğinde yutkundum fakat cevap vermeden onun gözlerine bakmaya devam ettim.
Kalçamdaki elini belime çıkartarak beni geri geri yürütüp kendi çalışma masasına dayadığında masasına hafif oturur pozisyonunu almıştım o ise üzerime eğilmekten hiç gocunmuyordu. Gözlerim istemsizce dudaklarına indiğinde onu gercekten öpmek istediğimi hissediyordum fakat doğru bir zaman mıydı bilemiyordum.
Belimdeki elini sertçe tutup kendini bana bastırdığında mayala neredeyse tamamen birleşmiştik fakat Mahir kendini bana bastırmaktan vazgeçmiyordu sanki biraz serbest bıraksa kaçacakmışım gibi sıkıca tutup beni kendi bedeniyle birleştiriyordu. Bir elini belimden çekip saclarımın arasındaki boynuma götürerek boynumu okşadığında başımı hafif arkaya attım. Kibarca eli boynumu okşarken bedenimdeki arzulama duygusu da şiddetleniyordu.
Dudaklarını boynumun diğer tarafına yavaşca yaklaşıp öptüğünde gözlerimi anında kapatıp omuzlarında ki elimi sımsıkı yumarak bu temasına karış direnmeye çalıştım o ise dudaklarını boynuma işkence etmek istercesine yoğun ve yavaş öpücükleri ile dolduruyordu. Bir eli boynumu sıkıca tutup okşarken diğer tarafını da dudakları hakimiyeti sağlamıştı ben mi ben ise bu duyguyu sabaha kadar yasayabilirdim.
Mahirin dudakları yavaşca çeneme çenemden yanağıma yaklaştığında bacaklarımı onun uzun bacaklarına doladım ve ellerimi saçlarına geçirip bu hazzı derinden
hissetmeye başlamıştım. Mahir'in vücuduma bıraktığı öpücük sesleri çalışma odasında hafif hafif yankı yaparken saclarındaki ellerimi çekiştirip onu durdurdum ve nefes nefese " Biri bizi yakalayabilir!" diyerek onu uyarmak istedim ama bir yandan da devam etmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Şemsiye
General FictionBabasını trafik kazasında kaybettiğini sanan Zülal bir gün kapısının önünde KL adlı kişiden gönderilen siyah bir zarf bulur. Zarfın içinde babasına ait iki fotoğraf bir de KANDEMİR holding'ine ait şirket kartı vardır. İlk başta bu iki şeyi bağdaştır...