Bölüm şarkımız (I wanna Be Yours)
📍 "Bu şirkete neden geldin Zülal?"
Keyifli okumalar dilerim 🍷
Bütün iliklerime kadar hissettiğim o heyecan duygusu ile kapının ardından gir komutunu beklerken elimde tuttuğum bu çantayı da parmaklarım kırılacakmış gibi sımsıkı tutuyordum. Telaş içinde ne olduğunu bile bilmeden Mahir beyin ve annesi Firuze hanımın olduğu odanın önünde zangır zangır titreyerek beklerken bu heyecan mıydı yoksa korku muydu bilemiyordum. Kalp atışlarım tıpkı bedenim dışında da duyulacak kadar sesli atarken Mahir beyin odanın içinden "Gel." Dediğini duymam ile derin bir nefes aldım ve uzunca dışarıya vererek kapı kulpuna doğru sağ elimi uzatıp kapıyı açtım.
Ağır ağır açtığım kapının bana bıraktığı aralıktan içeriye, elimde tuttuğum çanta ile girdiğimde yatakta donuk bir halde yatan ve üzerinde beyaz bir geceliği olan yaşlı kadın ile o beyaz geceliği çıkartmak için canla başla uğraşan Mahir beyi gördüğümde ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilmez bir halde öylece ayakta dikilmiştim. Mahir beyin gözleri beni bulduğunda kaşlarını anlamayarak çattı ve Firuze hanımın üzerini çıkartmak üzereyken "Senin ne işin var burada? Sana çantayı getirmeni söylemedim." Dediğinde yutkundum ve tedirgin gözlerimi yatakta bir heykel gibi yatan Firuze hanıma çevirdiğimde Firuze hanımın gözleri beni buldu. Vücudunda tek hareket eden yeri gözleri olması beni endişelendirirken Mahir beye cevap verdim. "Fi- Figan hanım benim getirmemin istedi."
Mahir beyin bana olan baskılarındaki öfkeyi hissettiğimde korkuyla art arda yutkundum. Mahir bey dişlerini sıkarak tam bir şey söyleyecekken yatakta yatan Firuze hanım bir şeyler anlatmak istercesine mırıldanarak sesli sesli inlediğinde Mahir bey hızla gözlerini annesine çevirip endişeyle onu başının altından tutarak "Anne?" dediğinde net olarak anlamıştım ki yatakta kıpırdamadan yatan ve sadece gözleri ile hareket eden bu kadın Firuze Kandemir'di...
Firuze hanım gözlerini benden hiç çekmeden açarken daha yüksek sesle bir şeyler anlatmak istediğinde Mahir bey "Tamam, tamam hemen hallediyorum." Dedi ve annesini kucaklar gibi yaparak yataktan doğrulttuğunda "Yardım et." deyişiyle birlikte hızla elimdeki çantayı bir kenara bırakıp Mahir beyin yanına giderken Firuze hanımın bir diğer yanına geçerek onu oturur pozisyona soktuğumuzda Mahir bey annesini endişe içinde tutarak "Çantanın içindekileri getirir misin?" diye sordu oldukça uysal ve muhtaç bakan gözleriyle. Onu ilk defa birine muhtaç halde gören mavi gözlerimi birkaç kez kırpıştırıp Firuze hanımın kolundan çıkarak kenara bıraktığım çantayı aldım ve geri onların yanına gelirken içindekileri çıkardığımda birkaç yeni kıyafet ile göz göze geldim, sanırım bu kıyafetler Firuze hanımın kıyafetleriydi.
Çıkardığım birkaç parça kıyafeti Mahir beye uzatırken Mahir bey hızla elimden alıp yatağın kenarına bıraktı ve annesinin üzerindeki geceliğin düğmelerini tek eli ile çıkarırken bir diğer eliyle de arkasından destek verdiğinde zorlandığını fark ettim. Hızla düğmeleri açan elini iki elim ile durdurup "siz tutun, ben çıkarırım." Dediğimde Mahir bey ilk önce elinin üzerindeki elime daha sonra bana baktığında yutkundu ve elini elimin altından çekerek annesini iki eliyle sıkıca tuttuğunda hızla düğmeleri çözmeye başladım. Baştan aşağıya uzanan geceliği olabildiğince hızlı çıkardıktan sonra Mahir bey ile birlikte annesinin kollarından sıyırarak tamamen çıkardığımız da kadının çıplak kalışından asla rahatsız olmadan diğer kıyafetleri giydirmeye başladığımda Mahir beyin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Şemsiye
Fiction généraleBabasını trafik kazasında kaybettiğini sanan Zülal bir gün kapısının önünde KL adlı kişiden gönderilen siyah bir zarf bulur. Zarfın içinde babasına ait iki fotoğraf bir de KANDEMİR holding'ine ait şirket kartı vardır. İlk başta bu iki şeyi bağdaştır...