31. Bölümü

652 111 43
                                    

Oy sınırı koyuyorum eski formumuzu yakalayalım
Oy sınırı: 100
Yorum: 50

Bölüm şarkısı (Lovers Rock )

📍 İşte hayatımın bir diğer yarısındaki gerçekler gözlerimin önündeydi...

📍 İşte hayatımın bir diğer yarısındaki gerçekler gözlerimin önündeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keyifli okumalar dilerim 🍷

Nefret dolu bakışlarla ona bakarken yanımıza gelen Erkan komiser ile ikimiz de birbirinize olan bakışlarımızı çekerek ona odakladık. Merakla yanına yaklaştım ve demirlikleri tutarak ''Ben ne zaman çıkacağım buradan?'' diye sordum. Erkan komiser bendeki gözlerini Mahir'e odakladı ve ''İlk önce sorguya almam gerekiyor. '' dediğinde sinirle kaşlarımı çattım ve ''Ben niye sorguya alınıyorum? Eğer şikâyetçi misin diye soracaksanız evet o pirlikten şikâyetçiyim!'' dedim fısıltıyla. Erkan komiser bana dönerek ''Silahı işin içine karıştırmasaydın sorguya çekilmez ifadeni verir çıkardın küçük hanım şimdi akılsız kafanın cezasını çek.'' Dedi ve yanımdan ayrılıp Mahir'in olduğu tarafa doğru ilerledi ardından elindeki anahtarlık ile Mahir'in kapısını açarak ''Gel bakalım patron.'' Dedi ve onu kolundan tutarak yanımdan uzaklaştırdı. Sinirle kendimi geri alıp oradaki banka oturdum ve başımı aşağıya eğdim. Gerçekten artık sıkılmıştım. Bir an önce buradan çıkmak ve o hadsize haddini bildirmek istiyordum ama galin görün ki bu dört duvar arasından henüz çıkamıyordum.

Yaklaşık yarım saat kadar bekledikten sonra Mahir geri getiren Erkan komiser benim tarafıma gelerek kapımı açtı ve ''Sıra sende.'' Dedi. Derin bir nefes alıp yerimden kalktım. Erkan komiser ile birlikte sorgunun gerçekleşeceği odaya doğru ilerledik. Beni karanlık bir odaya soktuklarında tepesinde bir ışığın olduğu masaya oturttular ve karşımdaki çatık kaşlı komiser söze başladı ''Çantandan çıkardığın silah hakkında konuşalım. '' dedi ve ekledi: "Gerçekleşen operasyonda böyle bir emir yoktu. Bunu yaparken aklından ne geçiyordu?''

Sinirle sırtımı koltuğa yasladım ve ''Gerçekten bu soruyu soruyor musunuz? Birkaç saate kadar benimle aynı plandaydınız?'' dedim hayretle.

Ayakta dikilen Erkan komiser sinirle gözlerini büyüttü ve susmam için direndi. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve ''Pekâlâ sadece kendimi korumak istedim.'' Dedim.

''Silahın kime ait odluğunu biliyor musun?''

''Bir arkadaşıma ait üstelik kendisi de bir polis.'' Dedim ukala bir tavırla.

Erkan abi bu tavrıma karşılık ellerini yüzüne geçirirken karşımdaki polis ''Silahı çaldın mı?'' diye sorduğunda gözlerimi Erkan abiye odakladım. Ardından sakin kalmaya çalışarak mavi gözlerimi tekrar karşımda oturan polise odakladım. Evet çaldım.

Kırmızı ŞemsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin