💫 Kafası karışanlar için karakter analizi 💫
Mahir Kandemir (ana erkek karakter)
Nurullah Kandemir (Mahir'in babası "öldü")
Firuze Kandemir (Mahir'in annesi "felç")
Yavuz ve Figan Kandemir (Mahir'in anneannesi ve dedesi)
Ruhi Kandemir (Mahir'in amcası "şirketin en büyük hissedarı)
Mehtap Kandemir (Mahir'in yengesi ruhi Kandemir'in karısı)
Iraz Kandemir (Mahir'in kuzeni Ruhinin oğlu)
Yeliz Kandemir (Mahir'in kuzeni Iraz'ın kız kardeşi)
Zülal çetin (Ana kadın karakter)
Yakup Çetin (Zülalin babası "öldü")
Sümeyye Çetin (zülalin annesi "Terk etti")
Hazal Kaya (Zülalin arkadaşı)
Erkan komiser (Zülalin ve Hazal'ın tek yardımcısı ve arkadaşı)
Olcay ve Zeynep (Şirket çalışanı)
KL (?)
Bölüm şarkımız (Lewis Capaldi- Before You Go)
📍"benim yanımda duran bir kadına bu şekilde davranabileceğini mi sanıyorsun?"
Keyifli okumalar dilerim 🍷
"Bu şirkete neden geldin Zülal?"
Bu şirkete neden mi geldim?
Benim de aklımda tonlarca soru vardı ve hiçbirinin cevabını bulamıyordum. Kendime dair, babama dair, KL'ye dair, Kandemir soyadına dair ve yanımda oturan bu kahve gözlere dair...
Derin bir nefes aldım ve sakince dışarıya verdim fakat bana karşı sorduğu bu soruya yanıt vermeden öylece meraklı gözlerim ile onun yüzünü incelemeye başladım. Sorduğu soruya yanıt alamayan Mahir bey sinirlendiğini belli eden bir tavır ile dişlerini birbirine bastırıp gözlerini benden çekerek ellerini tekrar direksiyona götürüp durdurduğu arabayı tekrar çalıştıracakken hızla sol elim ile onun sağ kolunu tutup durmasını sağladım. Bu hareketim ile arabayı çalıştırmaktan vazgeçip kahve gözlerini tekrar bana odakladı fakat hiçbirşey söylemese de gözlerindeki soru işaretlerini anlayabiliyordum.
"Bir soru da ben sorayım o halde... Tekne ile açıldığımız o gala gecesinde ben eve nasıl döndüm?"
Gözbebekleri sorduğum soruyla daha da büyüdü fakat cevap? Yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Şemsiye
General FictionBabasını trafik kazasında kaybettiğini sanan Zülal bir gün kapısının önünde KL adlı kişiden gönderilen siyah bir zarf bulur. Zarfın içinde babasına ait iki fotoğraf bir de KANDEMİR holding'ine ait şirket kartı vardır. İlk başta bu iki şeyi bağdaştır...