Oy sınırı:455
Yorum sınırı:310
Gün: Cuma
Bölüm şarkımız (sweater weather - Kurt Hugo Schneider)
📍"Ona ondan izinsiz dokunamazsın, çek elini!"
Keyifli okumalar dilerim 🍷
Karakola vardığımızda ikimiz de bir köşede ayakta dikilerek beklerken yanımızda da Olcay, Iraz bey ve tanımadığım bir polis vardı. İşlemlerin gerçekleşmesi için beklerken Mahir bey oldukça sabırsız görünse de hiçbirşey demeden öfkeli gözlerini etrafta gezdiriyordu.
"Bu da nerden çıktı şimdi Mahir? Ne kavgasından bahsediyor bu polisler?" Diye sordu Iraz bey merakla.
Mahir bey Iraz beyin sorusuyla sakince gözlerini etrafta dolandırmayı kesip ilk önce bana daha sonra Iraz beye bakarak "önemsiz bir dalaşma sadece bir şey olmayacak." Dediğinde yutkundum ve gözlerimi hızla ondan alarak polis karakolunda gezdirdim.
"o gün başındaki yara bandı da bu yüzdendi değil mi?" diye sordu Iraz bey endişelenerek.
"Evet Iraz başka sorun var mı?" dedi Mahir bey öfkelendiğini belli eden ses tonuyla.
"yok Mahir yok ama umarım başımıza bela almayız!" diyen Iraz beyin peşine Olcay "hadi tamam Mahir bey sizi anladım ama sen ne alaka Zülal? Kavgada sen de mi vardın" diye sorduğunda tedirgince Olcay'a baktım.
"ben... Ben-" sözlerimin kesilmesine neden olan yanımıza gelen Erkan komiserin oluşuydu. Onun burada olması, belinde taşıdığı silah ve kelepçenin oluşu onun düpedüz polis olduğunu belli ederken Iraz bey ve Mahir bey şaşırmışa benziyordu. Şaşırmakta haklıydılar çünkü o davet geçeside Erkan abiyi sadece erkek arkadaşım olduğunu söylemiştim onun cinayet büroda çalıştığını bilmiyorlardı ve bu tepkileri oldukça normaldi.
Erkan komiser bana bakıp "iyi misin?" diye sordu endişeli gözleriyle bana bakarken. Başımı salladım ve "evet, sağ ol." Dedim.
"ifadenizi henüz almadılar değil mi?"
Başım ile onayladım ve "hayır henüz almadılar." Dedim.
Erkan komiser o sırada bana doğu hafif eğildiğinde "tanıdık bir komiseri araya soktum bu işten temiz kurtulursunuz." Diyerek kendini benden geri çektiğinde Mahir bey kravatını sol eli ile çekiştirmesiyle kelepçe sayesinde benim de elim onunkiyle birlikte havaya kalkarken afallayarak ona baktım.
Öfkeli, sinirli ve hırçın görünüyordu. Ona baktığımı fark ettiğinde gözlerime daha sonra kelepçeli olan ellerimize baktı ardından aynı öfke dolu bakışlarıyla elini indirip gözlerini benden kaçırarak Erkan komisere baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Şemsiye
General FictionBabasını trafik kazasında kaybettiğini sanan Zülal bir gün kapısının önünde KL adlı kişiden gönderilen siyah bir zarf bulur. Zarfın içinde babasına ait iki fotoğraf bir de KANDEMİR holding'ine ait şirket kartı vardır. İlk başta bu iki şeyi bağdaştır...