Oy sınırı: 450
Yorum sınırı: 300
Gün sınırı: Cuma günü (oy ve yorum sınırı tamamlanmaz ise gün sınırı uzayacaktır)
Bölüm şarkımız (Safety net- Ariana Grande)
📍"Aşk bu... Acısı yıl tanımaz..."
"Ama hafifletir..."
"İmkansız aşk, yaşamadan anlayamazsın."
"Sen yaşadın mı ki?"
Keyifli okumalar dilerim 🍷
Mahir Kandemir'in katil olma ihtimali çok yüksekti evet ama bir o kadar da bazı şeylerin yanlış olduğunu hissediyordum. Mahir beyin tıpkı benim kadar yaraları vardı ve bunu ne kadar saklamaya çalışsa da kendini ele veriyordu. Bu yaralarının arasında özlem de vardı, baba özlemi...
Belki de başından beri yanlış kişinin izini sürüyoruzdur? Belki de KL denen kişi asıl katildi ve beni yanlış yönlendirerek Mahir beyi hedef göstermişti? Evet bu oldukça yüksek bir ihtimaldi çünkü KL den ilk zarf aldığım zaman Kandemir holdingine başvuru yaptığım gün direk işe alınma sebebim de oldukça tuhaftı. Eğer katil Mahir Kandemir ise neden beni asistanı olarak yanına alsın? Bazı yapboz parçaları eksikti ya da yanlış yerleştirilmişti. Yanlış olan yapboz parçalarını bulmalıydım çünkü doğru yolda gitmiyor gibiydim.
"Bütün gün böyle oturup katilin kim olduğunu mu bulmaya çalışacağız?" diye soran Hazal ile düşüncelerimi tozlu raflarıma kaldırıp dikkatimi ona verdim ve "bütün gün oturup düşünsek de bulabileceğimizi sanmıyorum. Bize bir ipucu lazım. Asıl katile dair bir ipucu." Dedim.
"O nasıl olacak? Kendi kendine ele veremez ya?" dedi Hazal.
"Ama biz vermesini sağlayabiliriz." Dedi Erkan komiser. Onun sözleriyle dikkatimi ona verdim ve "Nasıl yani?" diye sordum büyük bir merakla.
"KL den zarf aldığın yerler neresiydi?" diye sordu Erkan komiser gözlerini kısarak bana bakarken "İlk zarfı kapımın önünde aldım daha sonra gala gecesinde bir garson önüme bırakmıştı... Başka başka sanırım bir de şirketin fotokopi odasında aldım. " Dediğimde Erkan komiser "Yani şirketten biri." Dedi. Onu başım ile onaylayıp "Yüksek ihtimalle." Dedim
"yarın sabah saatlerinde fotokopi odasına bir not bırakacaksın daha sorna ise telefonunu fotokopi odasının içinde saklayarak video kaydını açıp bırakacaksın. Yaklaşık yarım saat sonra telefonunu geri al ve videoyu izle. Zarfı görenler şaşırsalar da fotokopi odasından ellerinde zarf ile çıkacaklar ama KL gördüğünde zarfı saklayarak çıkacaktır. Anladın mı?" diye anlattığında Hazal ile ikimiz afallamış gözler ile ona bakıyorduk. Erkan komiser ellerini şaklatıp "Anladınız mı?" diye sorduğunda Hazal ile kendimize geldikten sorna "Polisin hali bir başka oluyor." Diyerek sırtını koltuğa yaslarken "Anladım. O zaman yarın sabah ilk işim bu olacak fakat nasıl bir not bırakacağım?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Şemsiye
General FictionBabasını trafik kazasında kaybettiğini sanan Zülal bir gün kapısının önünde KL adlı kişiden gönderilen siyah bir zarf bulur. Zarfın içinde babasına ait iki fotoğraf bir de KANDEMİR holding'ine ait şirket kartı vardır. İlk başta bu iki şeyi bağdaştır...