23. Bölüm

4K 551 457
                                    

Bölümde yazım yanlışları olabilir şimdiden kusura bakmayın. Bölüm de geç geldi çünkü yetiştiremedim:)

Oy sınırı 430

Yorum sınırı 300

Bölüm şarkısı (Friend  Of The Devil )

📍“Kendi kurallarınızı kendiniz çiğniyorsunuz yani?”


Keyifli okumalar dilerim 🍷

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar dilerim 🍷


Ne yapmaya çalışıyorsunuz?”

Bakışları daha da yoğunlaştı üzerimde. Sakin görünse de bu sorduğum soruyla kaşları çatık bir halde bakıyordu bana. Sorduğum sorunun yanlış olduğunu ve yersiz olduğunu hissederek rahatsızlıkla yerimde kıpırdandım fakat bir şekilde bu soruyu sormuştum ve  devam ettirmeliydim, kaçmanın bir manası yoktu.

Oturduğu yerden ayağa kalktı ve bana doğru birkaç adım attı ardından “ Anlayamadım?” Dedi. Bakışlarının aksine sesi oldukça sakin ve uysal çıkmıştı.

Derin bir nefes aldım ve ben de tıpkı onun gibi ayağa kalkıp duruşumu dikleştirerek “Açık konuşacağım.” Dedim ardından da rahatsızlıkla ekildim. “ Bu gün...”  

Bana doğu birkaç adım daha attı ve tam dibinde durdu. Bu yakınlığı ile tuhaf bir heyecana kapılırken sözlerime devam etmeye çalıştım.

“bu gün bana söyledikleriniz...”  

Aniden sol eli ile yaptığım topuzdan sarkan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp “evet?” dedi.

Yutkundum ve “İlk sorduğumda neden bana doğruları söylemediniz?” dedim büyük bir merakla ona bakarak.

Sorumun karşısında kısa bir sessizliğe büründü ardından hafif bir nefes alıp vererek gözlerini dudaklarıma odakladı ve  “Çalışanlarım ile ilişki kurmayı doğru bulmuyorum.” Dedi.

“Yani?” dedim bu sefer de.

Gözlerini tekrar gözlerime odakladığında “İlk sorduğunda gerçekleri söyleseydim farklı doygulara kapılabilirdin.” Dedi.  Kaşlarımı hayretle havaya kaldırdım ve şaşkın bir ifadeyle “Şimdi ne değişti? “ diye sordum.

Susup biraz beni inceledi ve suskunluğunu son verip üzerime doğru yürümeye başladığında  “Sanrım bazı katı kuralların gevşemesine karar verdim. “ dedi.  Bana attığı her adım karşısında geri adım atarken bu sözleriyle ne demek istediğini hem anlıyor hem de anlamıyor gibiydim ya da anlamak istemiyordum...

Kırmızı ŞemsiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin