0.4|Benimsin

21.8K 794 98
                                    

Keyifli okumalar♪♪

^^Doja Cat-Streets^^

🍷

Dakikalardır yüzümdeki şaşkınlıkla ekrana bakıyordum.

Aziz ve bir kıza ilgi duymak?

Onu okulda hiç bir kızın yanına giderken bile görmemiştim.

Evet okulda bir çok kızla takıldığı söylentisi dolanıyordu. Gece hayatı kabarık diyorlardı ama her zaman kızlar onun yanına gider onla konuşmaya çalışırdı. Aziz asla bir kızın peşinden koşmazdı.

Bu yüzden ihtimal vermiyordum.

O bir kızın duygularıyla oynamaktan başka bir şey yapmazdı. Ona asla güvenmiyordum ve onun igisini çektiğimi de düşünmüyordum.

Benimle kesinlikle oynuyordu.

Evet güzeldim. Kendimi çirkin bularak başkasından ilgi beklemezdim. Ama her şey güzellik değildi bana göre.

2 yıl önce hiç bir erkeğe güvenmemem gerektiğini de öğrenmiştim.

O günden beri ne bir erkeğe ilgi duymuştum ne de hoşlanmıştım.

Güvendiğim bir erkek tarafından hem ihanete uğramıştım hem de taciz edilmiştim

Ondan sonra zorlu bir süreç olmuştu benim için ama kendimi bulmuştum.Tamamen dansa,sanata odaklanmıştım.

Hayatta güvendiğim çok az kişi vardı.

Annem ailemden kalan tek kişiydi. Babam denen adam, ben küçükken bizi terkedince annem bana hem anne, hem baba olmuştu.

Esma ve Yaren ise çok yakın arkadaşımdı.

Ellerimi klavye de oynattım.

Denizvrl: Güzel şakaydı Aziz Alper Öcal.

Denizvrl: bu taktikle sizin tabirinizle bir çok kız 'avlayabilirsiniz'.

Denizvrl: ama sana tek bir defa söylüyorum.

Denizvrl: Tango provaları dışında etrafımda dolanma.

Azizöcal görüldü//

Azizöcal yazıyor...

/Azizöcal adlı kullanıcıyı engellediniz/

Telefonu kapattım ve çizimime geri döndüm. Benimle kesinlikle dalga geçiyordu.

🍷

"Deniz kalk artık hadi." Diye tekrar seslendi annem.

Sinirle üstümdeki yorganı tekmeledim ve adımlarımı lavaboya çevirdim.

İşlerimi hallettikten sonra dolabımdan bir eşofman ve beyaz bir bluz çıkardım. Genelde hep eşofman giyerdim. Rahatıma düşkün biriydim.

Eşofmanın iplerini bağlayıp yerde duran çantamı omzuma taktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eşofmanın iplerini bağlayıp yerde duran çantamı omzuma taktım. Ardından beyaz oversize hırkamı da yanıma alıp saçlarıma çeki düzen verip aşağı indim.

"Deniz kime diyorum ben!" Diye bağıran annemle mutfağa doğru yürüdüm.

"Uyandım uyandım." Dedim sitemle.

"Heh sonunda hadi gel iki lokma bir şey ye." Dedi.

"Validem sabahları bir şey yiyemediğimi biliyosun okulda atıştırırım hadi görüşürüz." Deyip yanağına hızlıca bir öpücük kondurdum.

Bir şey demesine izin vermeden kapıya doğru yürüdüm ve arkamdan söylendiğini duydum.

Converselerimi hızlıca ayağıma geçirdim. Ve kulaklığımı taktım. Yabancı bir şarkı açıp yürümeye başladım. Okul eve yakın olduğu için her sabah yürüyordum.

Telefonuma bildirim gelince ekranı açtım. Yine bir videoya etiketlenmiştim.

Sosyal medyada girdiğimden beri alışıktım zaten.

Yaklaşık 1 yıl önce bir dans videosu çekip atmıştım. Tutmaz diye düşünürken beğeniler,yorumlar yağmıştı. Ben de videolar atmaya devam etmiştim.

Çok kısa zamanda hatrı sayılır bir takipçi kitlesine ulaşmıştım.

Okula yaklaştığımda bir topluluğun durup bizim okulun bahçesine doğru baktığını gördüm.

Merakla adımlarımı hızlandırdım.

Ve tabi ki şaşırmamıştım.

Kavga vardı ve Aziz yine birini yumrukluyordu.

Tüm okul alışmıştık Aziz ve kavgalarına.

Biraz daha yaklaşınca şaşkınlıkla gözlerim açıldı. Beni şaşırtan şey Aziz'in en yakın arkadaşlarından birini yumruklamasıydı.

Bakışlarımız aniden kesişince onu böyle görmemi istemiyormuş gibi yumrukladığı çocuğun üzerinden kalktı ve bana birdaha bakmadan hızlıca içeri girdi.

Hiç bir şey anlamamıştım.

Ben de okula doğru adımlarken eş zamanlı olarak telefonuma bildirim gelmişti.

058*****: Benimsin.

058*****: Kimsenin seni benden almasına izin vermem.

__________________________________________________

Ay sınavlar yaklaşıyor artık çok sıklıkla bölüm atmayacağım bunu da bıraktım buraya

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin