5.3|FİNAL/TANGO

7.7K 357 63
                                    

Keyifli okumalar^^

^^Şarkı medyada^^

🍷

Giydiğim siyah elbiseye baktım. Güzel olmuştum bence.

Siyah bir elbise, siyah topuklu ayakkabılar...

Saçlarım toplamıştım ve güzel bir makyaj yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarım toplamıştım ve güzel bir makyaj yapmıştım. Kırmızı ruj da sürmüştüm.

Aziz'in sürprizini merak ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aziz'in sürprizini merak ediyordum.

Telefonuma mesaj geldiğinde Aziz olduğunu anladım ve mesaja hiç bakmadan aşağı indim. Kapıya gelmişti tahmin ettiğim gibi. Siyah çantamı alıp dışarı çıktım.

Beni görünce ıslık çaldı.

"Benim hatun yine fıstık gibi." Dedi sırıtarak.

Bende istemsizce güldüm.

"Kırosun oğlum." Dedim aynı zamanda yanağına minik bir öpücük kondurdum. Kırmızı ruj ona bulaşınca güldüm.

"Ruj mu yaptın?" Dedi gülerek.

Başımı salladım.

Dudağıma bakıp yutkundu.

"Bir kez öpeyim mi?" Dedi masumca.

"Olmaz rujumu bozarsın." Dedim başımı iki yana sallayarak.

"Beni sınamak için mi kırmızı ruj sürdün?" Dedi sitemle.

Güldüm ve topladığım saçımı savurmuş gibi yaptım.

"Hadi gidelim kocacım." Dedim dalga ile.

Gözleri parladı ve belimden tutup kendine çekti.

"Neyin neyin?" Dedi sırıtarak.

"Koçum." Dedim kahkaha atarak.

Ama o beni takmadı ve boynuma küçük öpücükler bıraktı.

"Bana ne sürpriz hazırladın?" Dedim merakla.

"Öpücük vermedin, bende söylemem." Diyip arabaya yürüdü.

Oflayıp arkasından gittim.

🍷

"Ya bu ne böyle klişe, gözümü niye bağladın?" Dedim ama gülüyordum. Onunda gülüşü kulağıma doldu.

Güzel bir yemek yemiştik ve beni bir yere getirmişti.

Gözlerimi açtığında Öcal Koleji'nin önündeydik. Aziz'e döndüm.

"Ne işimiz var burada." Dedim sorarak.

"Tango yapacağız." Dedi elindeki hoparlörü gösterdi.

Yutkundum ve bahçeye baktım. Anılar gözlerimin önüne geldi.

"Aziz gitsek mi?" Dedim huzursuzca.

Yanıma gelip ellerini yanaklarıma yerleştirdi.

"Burada iyi, kötü anılarımız var ama bizim anılarımız. Evet burada kalbini paramparça ettim şimdi burada tamir edeceğim." Dedi güven veren sesi ile.

Ardından hoparlörden tango müziği açtı.

"Bakalım ne kadar hatırlıyorsun?" Dedi sırıtarak. Gergince gülümsedim.

Yanıma geldi ve elini belime yerleştirdi. Adımlarımız uyumla hareket ettiğinde ikimizde her hareketi hatırlıyorduk.

Gece yarısıydı ve biz eski okulumuzun önünde, anılarımızın ve kırgınlıklarımızın olduğu yerde tango yapıyorduk.

Aziz beni geriye doğru yatırdı. Bacağımı, bacağına sardığımda bakışları dudaklarıma indi.

İkimizde doğrulduğumuzda, ellerimi sırtına götürdüm. Dudaklarımız arasındaki mesafe tekrar azaldığında fısıldadı.

"Teşekkür ederim, bu sefer teşekkür ederim beni affettiğin için." Demesi ile yutkundum.

Dudakları dudaklarım ile buluştu.

Beni nazikçe öptüğünde gözümden bir damla yaş düştü. Dudaklarımızı ayırdı ve alnını alnıma yasladı.

Tek eli gözyaşımı sildi.

"Seni birdaha ağlatmayacağıma ve hep mutlu olacağımıza söz veriyorum güzel kızım." Dedi fısıldayarak.

"Tüm kırgınlıklarını alacağım, her şeyin olacağım." Dedi yine.

Tüm kırgınlıklarımı almıştı zaten. Kalbimi burada, bu okulda tango yaptıktan sonra paramparça etmişti.

Şimdi kalbimi yine aynı yerde tamir etmişti.

Beni öpücüklere boğdu tekrardan ve biz bir tutku olan tangoyu yapmaya devam ettik.

Bir Tango meselesi ile tanımıştık birbirimizi, şimdi yine tango yapıyorduk.

Hikayemiz tango ile başladı, tango ile bitti.

Çünkü tango bir tutkudur öyle değil mi?

__________________________________________________

Ay ağlıyorum şaka gibiiiiiiiii

Bir sonraki bölümde düşüncelerimi size söyleyeceğim ve özel bölümler de ilerde gelecekkkk.

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin