Hepinize selam. Bu attığım son bölüm arkadaşlar. Ve bu bölümde Deniz'in hamilelik zamanı ve bebek doğduktan sonraki zamanlardan kesitler var.
Keyifli okumalar^^
🍷
Aziz Öcal
Sevmek.
Bir insan, bir insanı bu denli sevebilir miydi?
Onun canı acıdığında kendi canı yanmış gibi acı çeker miydi insan?
Seviyordum. Tek bildiğim buydu.
Tek bildiğim onu deliler gibi sevdiğim ve kendimden bile sakındığımdı. Tek bildiğim onu düşünürken bile gözlerimin içinin parıldamasıydı. Yıllar önce duygularını kaybetmiş sanan bir adamdım. Şimdi ise sevdiğim kadın yanımdaydı. Evlenmiştik ve artık üç kişiydik.
Deniz'in derince oflaması ile başımı yasladığım karnından kaldırdım.
"Ne oldu yavrum?" Dedim sorarak.
Gözlerini tiripli bir şekilde benden kaçırdı. Bu halleri ayrı hoşuma gittiği için hafifçe sırıttım. Bir elimi çenesine götürüp yüzünü kendime çevirdim.
"Yine neye kızdı benim karım?" Dedim ılımlı sesimle.
Gözlerini saniyelik bana çevirdi ve yine başka tarafa dönerek konuştu.
"Daha şimdiden beni unuttun bile. Hep kızımız ile ilgileniyorsun." Dedi sitemli sesiyle. Tam gülecektim ki kendimi tuttum.
"Olur mu öyle şey güzelim? Ben ikinizi de çok seviyorum. Bir bebeğim vardı şimdi iki bebeğim olacak işte." Dedim ve elimi saçlarına götürdüm. Dediğim şey ile anında gözleri ışıltılar ile doldu.
"Ama ikimizi de eşit sev tamam mı?" Dedi tatlı sesiyle. Güldüm ve yanağına sert bir öpücük kondurdum.
"Kurban olurum ikinize de." Dedim ve bu sefer saçlarına bir öpücük kondurdum. Başını omzuma yasladığında huzurlu bir nefes aldım.
Bana hamile olduğunu söylediği ilk an öylece kalmıştım. Baba olduğumu bir türlü idrak edememiştim. Ben baba oluyordum.
İlk başta acaba iyi bir baba olabilir miyim diye çok düşünmüştüm. İçimi korku kaplamıştı. Ama bu korku Deniz'in bana sıkıca sarılıp 'Sen çok iyi bir baba olacaksın. Kızımıza o kadar güzel bir baba olacaksın ki ben de, kızımız da sana hayran olacağız.' demesi ile son bulmuştu.
Onun cümlelerinden sonra gözyaşlarına boğulmuştum. Onu sıkıca sarmıştım ve bana bu mutluluğu yaşattığı için defalarca teşekkür etmiştim.
Biz şimdi tamamlanmıştık. Ben, sevdiğim kadın ve kızımız.
🍷
Deniz Vural
Anne olmak çok güzel bir duyguydu.
Başım kendi annemin omzunda, bir elim ise karnımdaydı. Anne oluyordum.
Bu duyguyu hiçbir şekilde kelimelere dökemezdim. O kadar anlamlı bir duyguydu.
"Sence senin kadar iyi bir anne olabilecek miyim?" Dedim anneme sardığım kollarımı geri çekerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...