Keyifli okumalar^^
^^The weeknd-Heartless^^
🍷
"Böyle işte kanka yapamadım oralarda." Diyen Yaren ile başımı anlayışla sallamıştım.
Bir kafede buluşmuştuk ve hayatımızdan bahsediyorduk.
Kahvemden bir yudum aldığım sırada kafenin kapısı sertçe açıldı ve ardından Aziz'in sert çehresini gördüm.
Göz göze geldiğimizde ise sert adımlar bana doğru yürüdü.
Yanıma ulaştığında önce yan tarafımızdaki erkek topluluğuna sonra üzerimdekilere bir bakış attı.
Sert bir soluk verdiğinde sakince onu izliyordum.
Başıyla dışarıyı işaret ettiğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Bir şey mi oldu Aziz?" Dedim.
"Dışarı gel." Dedi dişlerini sıkarak.
"Sebep?" Dedim bu ise onun çıldırmasına sebep oldu.
"Deniz Vural benimle gel." Diye üzerine basa basa konuştu.
Yaren ise bize anlamsızca bakıyordu.
"Rica et." Dedim Aziz'e.
Burnundan bir nefes verdi ve histerikçe güldü.
"Dışarı gelir misin?" Dedi bu sefer.
"Gelirim." Dedim sakince ve ayağa kalktım.
"Birazdan gelirim." Dedim Yarene ithafen.
Başını salladı ardından Aziz'e döndüm.
Eliyle kapıyı işaret etti. Onun önünden adımlamaya başladığımda arkamdan geliyordu.
İkimizde dışarı çıktığımızda ona döndüm.
"Ee niye çağırdın-" dememe kalmadan Aziz beni belimden tuttuğu gibi sertçe kendisine çekti ve burunlarımız birbirine değecek kadar yakınlaştık.
"Beni delirtmeye mi çalışıyorsun?" Diyen Aziz ile aklım oldukça bulanmıştı.
Verdiği sert nefesler yüzüme çarpıyordu ve kokusunu oldukça yakından alıyordum.
Ama geri çekilmiyordum.
"Ne konuda?" Dedim sonunda.
Sinirle dudaklarını yaladı ve çıplak belimdeki elleri sıklaştı.
"Kuzenin de olsa bir erkekle fotoğraf atıyorsun, ayrıca bu kıyafetle bir sürü piç kurusunun arasına giriyorsun,bir de seni görüyorlar,üstelik bana tavır almışsın." Dedi konuştukça daha da sinirleniyordu.
"O piç kuzenin bile sana yakın olabiliyor ama ben seninle konuşmayı bile beceremiyorum." Dedi. Sesinden hem kendine hem bana kızgın olduğu anlaşılıyordu.
"Bunlar hepsi senin sorunun ayırıca kıyafetime karışma hakkını nasıl buluyorsun?" Dedim sakince.
"Onlar seni görüyorlar. Seni görmelerini istemiyorum oldu mu? Bir tek benim ol istiyorum. Sana bakan herkesin kemiklerini kırmak istiyorum. Bu bedenine sadece ben temas etmek istiyorum." Dedi son cümlesinde bir eli belimde varlığını sürdürürken diğer elini elmacık kemiğime getirmişti.
Gözlerimiz birbirine kenetlendi.
"Bunların olabilmesi için senin de dediğin gibi senin olmam gerekiyor. Ama evet sen benimle doğru düzgün konuşmayı bile beceremiyorsun." Dedim.
"Olmuyor, yapamıyorum bir şey var ve sana çekiliyorum. Aklımdan çıkmıyorsun." Dedi son cümlesinde gözlerini kapatmıştı ve yutkunmuştu.
"Aklımdan çıkmıyorsun." Diye tekrar etti.
Yüzü yüzüme hâlâ yakınken kendini bir şey için tutuyor gibiydi.
"Bana bir şans ver." Diye fısıldadı.
"Senden bir şans istiyorum kendimi kanıtlamak için." Dedi alnını alnıma yaslayarak.
Biraz tereddütten sonra konuştum.
"O zaman sana tek bir şans veriyorum Aziz Alper Öcal." Diye bende fısıldadım bu ise onun gözlerini açmasına ve gözlerindeki parıltı ile bana bakmasına sebep oldu.
"Kendini kanıtla."
__________________________________________________
Ayy ayyyyyyyyyyyy
Öpüşürlerse kusarım dediğinizi duyar gibiyim SKDBDJDBSJDHSJDJEK
beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
Genç Kız EdebiyatıAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...