Keyifli okumalar♡
^Medyada Deniz'in dinlediği şarkı var^
🍷
Açtığım müziğin sesini daha çok açtım ve göz altlarımı kapatmaya devam ettim. Bir yandan da sözlerine eşlik ediyordum. Bugün bir davet düzenliyordum. D.V için düzenlemiştim ve bir sürü ünlü isim gelecekti.
Kırmızı rujumu yavaşça sürerken şarkıya eşlik etmeye devam ettim.
Some mistakes get made
That's alright, that's okayBazı hatalar yapıldı
Sorun değil, önemli değilYou can think that you're in love
When you're really just in painAşık olduğunu düşünebilirsin
Aslında acı çekiyorsunRujumu düzgünce sürdüm ve son kez aynadan kendime baktım.
Güçlü bir kadın görüyordum.
O gün giydiğim elbiseye benzeyen bir elbise giymiştim. Ruhumu yaraladığı gün.
Ondan önce, aylar öncesinden kaç kez provasını yaptığımız, tutku dediğimiz tangoyu yapmıştık. Bu elbiseyi giymiştim. Bana yaptıklarını unutmasın diye bu elbiseyi giymiştim. Hem de içimdeki duyguları yok ederek nefretim ortaya çıksın diye giymiştim bu elbiseyi.
Saçlarımı açık bırakmıştım zaten kısa ve düzdü. Dudağımdaki kırmızı rujla da güzel olduğuma karar verdim.
Kırmızı ipli topuklu ayakkabıları da giydiğimde hazırdım. Aziz bu davete gelecekti. Emindim. Günler önce Instagram hesabımda duyurmuştum.
İstersem onu içeri almamalarını söyleyebilirdim. Ama Aziz değildi ki
Johanna Delia Braun'du o.
Türkiye'ye geldiğini biliyordum. Attığı mesajlardan sonra 1 hafta geçmişti. Onunla tekrar yüzyüze gelmek beni korkutuyordu.
Evden çıkıp arabama bindiğimde gözlerime kinimi ve nefretimi doldurdum. Ruhu kırgın kadını göremeyecekti.
🍷
Şuan içeride gelenleri karşılıyordum. Alanımız büyüktü ve açık alandaydı. Herkes markama ve bana övgüler yağdırıyor, asla eski konuları açmıyorlardı.
"Tamamdır Ahsen hanım görüşmek üzere." Dedim gülümserken ve arkama döndüm. İşte o an onunla gözgöze geldik.
Gülümsemem yavaşça soldu. Üzerimdeki elbiseye indi bakışları ve benim aksime gözlerinden acı çektiğini okudum. O kadar uzun baktı ki yüzümdeki duvarı indirmemek için zor direndim. Derin bir nefes alıp arkamı döndüğümde bu sefer annemle gözgöze geldik.
Azizi tanımıştı.
Yüzündeki siniri görebiliyordum ama şuan olmazdı. Ona doğru yürüdüğümde gözleri Azizdeydi.
"Anne lütfen." Dedim sadece.
"Bunun burada ne işi var Deniz?" Dedi sinirle.
"Anne kimliğini değiştirmiş, bilmiyorum gerçekten bak bugün mutlu günüm bozma tamam mı?" Dedim sakince.
Başını salladı ama Aziz'e nefret ile bakmaya devam etti.
Yarene bir bakış attım ve ne demek istediğimi anladı.
Onların yanından ayrıldığımda markama çok destekler veren Pınar abla ve Ahmet abiyi gördüm. Gülümseyerek onlara yaklaştım.
"Merhaba hoş geldiniz." Dedim gülümseyerek. Onlar da gülümseme ile karşılık verdiklerinde sohbete başladık. İkisi de benden büyüktü ve bir abi, abla olarak görüyordum onları.
Sohbet bittiğinde ikisi de ellerini omuzlarıma koydular destek verme açısından. İkisine de gülümsedim ve tekrar arkama döndüğümde Aziz'in delici bakışları Ahmet abiyi delip geçiyordu.
Kaşlarımı çattım. Davetimi aptal kıskançlığı ile bozarsa onu mahvederdim.
Çalan müzik durduğunda kaşlarım tekrar çatıldı. Alanın arkasına doğru ilerlediğimde bugün bir olay çıkacak diye düşünüyordu.
Ben yürürken arkamdan gelen sert adımlar duraksamama neden oldu. Beni kolumdan tutup kendine çevirdiğinde yine karşımdaydı.
"O herif kim!?" Diye sesini yükseltmesi ile tek kaşım havaya kalktı.
"Pardon?" Dedim sert bir sesle.
Omzuma bir bakış attı.
"Omzuna dokunan şerefsiz kimdi?" Dedi yine.
"Sizi ilgilendirmiyor?" Dedim bende.
Sert bir soluk bıraktı.
"Deniz, o kimdi ve sana ne hakla dokunabiliyor?" Dedi sakin olmaya çalışarak.
"Johanna bey, ben de az önce sizi ilgilendirmediğini söyledim?" Dedim bu sefer.
Eliyle yüzünü sıvazladı.
"O kim ya! O kim sana dokunuyor? Sana dokunamaz! Sana bakamaz kimse! Sikerim hepsinin belasını!" Diye bağırması ile sinirle bir soluk bıraktım.
"Asıl sen kimsin!? Sen kimsin de bana hesap soruyorsun? Sen benim hiç bir şeyim değilsin anladın mı!? Yüzsüz gerizekalı!" Diye bağırdım. Herkesi unutmuş burada kavga ediyorduk tüm kalabalık buraya doğru gelirken ikimiz sinirle birbirimize bakıyorduk.
"Benimsin lan sen! Dokunamaz sana kimse!" Demesiyle bende ona bağırdım.
"Senin falan değilim ben! Nerden geldiysen def ol!" Diye bağırıp arkama döndüm. Ama Aziz belimden kavrayıp beni tekrar kendine çevirdi ve herkesin içinde, dudakları dudaklarım ile buluştu.
İşte bu beklemediğim bir şeydi.
__________________________________________________
Siz de öpüşmelerini istiyordunuz susun skdnskdj
Yaman Koper, Akgün Gökalp Taşkın APK ldkkddkekdnekdnje
Bakalım Deniz'in tepkisi ne olacakkkkk
Bölümüm yine silindi kriz geçirdim.
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...