2.2|Kalbimde o var

17K 687 61
                                    

Keyifli okumalar^^

^^The weeknd-Starboy^^

🍷

Dudaklarımın üzerindeki baskısı hâlâ dururken öylece kalmıştım.

Aziz beni öpüyordu!

Dudaklarını oynatmıyordu ama baskısı hâlâ dudaklarımda devam ediyordu.

Rüyadan uyanır gibi hızla geriye çekilmem ve yüzüne sert bir yumruk atmam bir oldu.

"Gerizekalı! Napıyorsun sen!" Diye bağırdım.

O ise yumruk attığım burnunu tutarak güldü.

"Ulan bunu yapacağını biliyordum!" Dedi ve kahkaha attı.

"Ne gülüyorsun gerizekalı!" Diyip sinirlerim bozulmuş gibi ona ardı ardına vurmaya başladım.

O ise hem kendini koruyor hemde kahkaha atıyordu.

Durduğumda bizi film izliyormuş gibi seyreden insanlar umrumda değildi.

"Ne hakla iznim olmadan öpersin beni!" Dedim yine.

"Ha iznin olsa öpebilirim yani." Diyip yine sırıttı.

"Aziz Alper Öcal sen tam bir davarsın!" Sinirlerim bozulmuştu ve şuan onu parçalamak istiyordum.

Belki de o beni öperken içimde oluşan hislere sinirliydim.

"Ne dersen de, ne yaparsan yap her şey için değerdi." Dedi o da. Bu sefer gülümsüyordu.

Bakışlarımı ondan kaçırıp etrafta gezdirdim herkes istisnasız okulda ki herkes bizi izliyordu.

Bazıları camda,bazıları bahçede.

Elini ağzını koymuş şoka giren Yareni gördüğümde ağzını oynattı ve ne demek istediğini anladım.

Yine abartarak "Aman tanrım şaka mı?" Demişti.

Elimi başıma vurdum ve Aziz'e döndüm.

Baktığı yer ile sinir krizi geçirmek üzereydim.

Dudaklarıma bakıyordu!

Bacağına bir tekme savurdum.

"Bakma gebertirim seni!" Diye bağırdım.

İnleyerek bacağını tuttu.

"Kızım elinde, ayağında ne sertmiş senin." Dedi o da.

Ama sırıtan ifadesi yine geldi.

"Ama istersen gebert yine de o 5 saniye için değerdi." Dedi ardından.

Tam ağzımı açmıştım ki arkadan sevgili müdürümüzün(!) Sert sesini duydum.

"Aziz ve Deniz odama!"

🍷

"Hocam daha kaç defa diyeceğim ya şu gördüğünüz insan kılıklı hayvan öptü beni ya bir suçum yok benim." Dedim 100. defa.

Parmağımla Azizi gösterdim ama o rahat bir şekilde oturmuş sırıtıyordu.

"Ben anlamam kızım, okulda nasıl davranacağınızı bilin ikinize de tutanak yazmıyorum ama ceza veriyorum." Diyen müdürle artık bayılacaktım.

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin