Keyifli okumalar^^
^^Guns N'Roses-This l Love^^
🍷
"Annem ben çok küçük yaştayken öldü." Diye söze başlayan Azizle bakışlarım ona döndü.
Ama o bana bakmıyor karşıya bakıyordu.
Belki de ilk defa birine anlatmak istemişti."Babamı bir kadınla basmıştı ve çok kötü kavga etmişlerdi. Babam annemi hep aldatırdı." Diye devam etti.
"Anneme çok düşkündüm o zamanlar. Onsuz yapamazdım. Bir gün.." dedi ve duraksadı.
"Bir gün babamla annem çok kötü kavga etmişlerdi. Daha 6 yaşındaydım ve her şeyi görmüştüm. Annem babama bağırıyordu. ' kaç defa aldattın yeter!' diyordu. Zaten bir onu hatırlıyorum. Anneme dair tek hatırladığım çığlıkları." Dedi.
"Yüzünü bile unuttum ben onun." Dedi şuan neden gözlerim dolmuştu?
Hızlıca bakışlarımı çektim ona acıdığımı düşünmesini istemiyordum.
"Annemi babam öldürdü." Demesiyle yutkunamadım.
"Onu bir anlık sinirle öldürdü! Benden her şeyimi aldı!" Diye bağırdı.
"Beni hiç sevmedi. Bana bakmadı, beni bir kez bile öpmedi." Dedi ve gözünden bir damla yaş düştü.
Evet Aziz Alper Öcal ağlıyordu.
"Onun yüzünden bu hale geldim. Onun yüzünden pislik bir herif oldum." Dedi.
Elimi elinin üzerine koydum.
"İkimiz de eksiğiz seni anlıyorum, saçma sapan teselli cümleleri kurmayacağım. Yanında olduğumu bil yeter." Dedim güven veren bir sesle.
Gözlerimin içine baktı.
"Bunları sadece sana anlattım." Dedi.
"Tahmin ettim." Dedim bende ne diyeceğimi bilmiyordum. Onu daha önce böyle görmemiştim.
"Herkes bir kalbim yokmuş gibi davranıyor, oysa kalbimi sikip attılar." Demesiyle kalbim acıdı.
Bende ona kalpsizmiş gibi davranmıştım.
"İyi biri değildim ama sen beni değiştirdin." Diye devam etti.
"Sen kalbime girdin ve ben tamamen temizlenmiş gibi hissediyorum." Dedi.
Bir elini yanağıma yerleştirdi.
"Bunları sana, bana acı diye anlatmadım, sana güvendiğim için anlattım çünkü bu hayatta bir tek sen varsın benim için." Demesiyle yutkundum.
Kollarımı iki yana açtığımda oldukça şaşırdı. Hatta şaşkınlığı yüzüne de yansıdı.
"Bakma öyle gel, bu sefer bana sığın." Dediğimde sırıttı.
"Bana aşıksın." Demesiyle kaşlarımı çattım.
Ama o gülerek kollarını bana sardı.
Evet Azizle sarılıyorduk.
Her ne kadar temastan nefret etsem de o beni rahatsız etmiyordu. Aziz de beni biraz değiştirmişti.
"Şimdi sen anlat, babanı." Demesiyle derin bir nefes aldım.
"O adamdan bahsetmek istemiyorum." Dedim.
"Dertleşmeye geldik atarlı, hadi." Dedi.
Biraz durdum ardından konuştum.
"Babam ben küçükken bizi terk etti sadece bu kadarını biliyorum." Dedim.
"O adam salak olmalı, kim senin gibi birini terkeder ki?" Dedi.
Omuz silktim.
"Ben seni asla terk etmem." Demesiyle tebessüm ettim.
"O kadar erken konuşma." Dedim bende.
"Ciddiyim kızım, sen her şeyim oldun benim."
🍷
Denizvrl yeni bir story paylaştı
Azizöcal hikayene yanıt verdi
Azizöcal: Artık karımsın sana bir şeyler paylaştırmayacağım.
Denizvrl: Allah Allah?
Denizvrl: Benim niye haberim yok kocam olduğundan
Azizöcal: Bugün annenden istedim ya seni?
Azizöcal: Hem kocam kelimesi çok yakıştı sana.
Azizöcal: düştüm.
Denizvrl: iflah olmazsınn.
Azizöcal: Olmam ama sen ol dersen olurum.
Azizöcal: De bakayım kocam.
Denizvrl: çok beklersinnnn
Azizöcal: Beklerim.
Öcalkoljitiraf yeni bir gönderi paylaştı
Öcal ailesinden henüz bilgi almadık soranlar için Aziz torbacı mı değil mi şuan bilgi gelmedi.
Denizvrl: Senin bu boş gönderilerin ne olacak admin? İnsanların hayatlarına burnunu sokmayı kes. Herkes umarım okuyordur bu yazıyı. Herkes sürekli magazin peşinde Aziz torbacı falan değil insanların üzerine iftira atıp sonra o dedikodudan çok güzel besleniyorsunuz. Sıktınız artık.
Azizöcal: @Denizvrl Kızımı görüyor musunuz? Nasıl da savunuyor...Mercanns: Deniz haklı insanların hayatlarına burnunuzu sokmayın.
Melissae: Bu Deniz kim oluyor da Azizi savunuyor?
Azizöcal: @Melissae Karım.Diğer 200 yorumu görüntüle
__________________________________________________
Ben geldimmm
Uzun demiştim ama bu kadar oldu skdnskjdw
Elimden geldiğince isteklerinizi göz önünde bulundurarak yazıyorummm
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...