Keyifli okumalar^^
🍷
Denizvrl yeni bir gönderi paylaştı
(Temsili)
Denizvrl: @Boraavrl ^^
Yarenss,Esmanurkrn ve 19 bin diğer kişi beğendi
Leydis: Yeni sevgili mi yaptı bu?
Meryemacrr: @Leydis Azizi ne çabuk unuttu.
Selinöcl: Vural yazıyor demekki kuzeni falan boş boş yorum yapmayın.Kaanpt: Kızlar cidden böyle erkekler mi?
Melisszn: Bu kızda ne buluyorlarrrrr????
Öcalkolejitiraf: Bunlar Aziz ile sevgili değil miydi?Deniz hızlı çıktı.
Azizöcal: @öcalkolejitiraf Ananızı sikerim sizin Koskoca Vural yazıyor amk malları.Diğer 500 yorumu görüntüle
Öcalkolejitiraf yeni bir gönderi paylaştı
Öcalkolejitiraf: Son zamanlarda Aziz ile gündeme gelen Deniz,Yeni sevgilisi olduğu düşünülen biriyle post attı. Deniz hızlı çıktı dediğimizde ise Azizden sert bir tepki aldık. Sizce Deniz ile paylaştığı kişi beraber mi? Deniz bize geri dönüş yapmıyor. Düşüncelerinizi yorumlarda belirtiniz.
Denizvrl: Değerli vaktimi sizin bu ergen itiraflarınız ve dedikodularınız için harcamam. Ayrıca hakkımda istediğinizi söyleyebilirsiniz nasılsa olmayan sikimde bile değil.
Yarenss: @Denizvrl Go girlll
Selinöcl: Kız haklı abi sizene kızın özel hayatından.Leydis: Bence post attığı kişi ile sevgililer Aziz buna bakmaz zaten.
Denizvrl: @Leydis Bir kuyruk acın var sanırım. Korkma Azizi 'elinden almam' ona rahat rahat götünü verebilirsin.
Minaas:@Leydis @Denizvrl ooo bu ağır oldu işte.
Serhattp: @Denizvrl Abi bu kızın bu hallerine hastayım.
Azizöcal: @Serhattp Anlaşıldı seninde ananı sikeceğiz.Diğer 200 yorumu görüntüle
Denizvrl yeni bir story paylaştı
Azizöcal hikayene yanıt verdi
Azizöcal: Nerdesin?
Denizvrl: ?
Azizöcal: şuan nerdesin?
Denizvrl: Sana ne?
Azizöcal: Kızım çıldırtma beni nerdesin diyorum?
Denizvrl: Bende sana ne diyorum?
Azizöcal: Neyse ben nasıl olsa bulacağım.
Azizöcal: Ben gelene kadar hiçbir piç kurusunun sana bakmasına izin verme.
Görüldü//__________________________________________________
Ayyhhh Instagram Texting bölümleri fazla atıyorum ama güzelll
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...