2.4|Güveniyorum

14.5K 619 39
                                    

Keyifli okumalar^^

^^The Weeknd-Call Out My Name^^

🍷

İşte Aziz Alper Öcal'ın gerçek yüzü.

Gönderinin altına bir magazin sayfası etiketlenmişti.

Azize döndüm telefona bakıyordu ve çenesinin bile seğirdiğini görebiliyordum.

Etiketlenen magazin sayfasına girdim ve yazıyı okudum.

Öcal'ların tek oğlu, Aziz Alper Öcal TORBACI çıktı.

Öcal şirketinin kariyeri bitecek mi?

Aziz Alper Öcal UYUŞTURUCU KAÇAKÇISI!

Gözlerim sonuna kadar açıldı.

Altta bir gönderi daha vardı hemen ona da tıkladım.

Son zamanlarda Öcal Kolejinde okuyan, sosyal medya fenomeni Deniz Vural ile gündemde olan Aziz Alper Öcal, uyuşturucu kaçakçısı çıktı. Yurt dışına çeşitli mallar satan Aziz, Öcal şirketini tehlikeye soktu.

İşte suç üstü yakalandığı fotoğraf aşağıda.

Fotoğrafa tıkladım Aziz bir kafede oturuyordu karşısında ise bir adam vardı ve ikisinin de elinde siyah bir çanta vardı.

Ben şokla gözlerimi açmışken Aziz sinirle öyle bir bağırdı ki herkes kulaklarını kapattı.

Aziz eline aldığı sandalyeyi dans odasının camına vurmaya hazırlanırken herkes korkuyla geriye çekildi.

Tam öne atılacakken Aziz sandalyeyi cama fırlattı ve cam tozla buz oldu.

Kulaklarımı kapattım ve yüzümü korudum.

Gözleri bana döndü.

"İnandın mı!?" Dedi çaresizce.

"Onlara inanma öyle bir şey yapmadım!" Dedi tekrar bağırarak.

Bir cevap vermedim.

"Kandırdılar lan beni! O piçler kandırdı beni!" Dedi ve ardından yanıma geldi.

Ellerini yanaklarıma koydu.

"İnanma onlara." Dedi yalvarırcasına.

Ona yine bir cevap vermedim ve gözlerinin içine baktım.

Gözlerimde ne gördü bilmiyorum ama sinirle geriye çekildi.

"İnan lan bir kez olsun güven bana!" Dedi ve kapıyı açıp sert adımlar attı.

Peşinden koştum.

"Aziz!" Dedim arkasından.

O beni beklemedi ve dışarı adımladı.

Hemen arkasından çıktığımda arabasına yönelmişti koşarak ona yetiştim.

"Aziz!" Dememe kalmadan bana döndü.

"Bana güvenmemene alıştım! Ama ben öyle bir şey yapmadım lan! Bir kez olsun inan! Bir kez olsun insanları dinleme!" Diye bağırınca sertçe yakasını kavradım.

"Sana inanıyorum gerizekalı! Kes çeneni bana bağırma!" Diye ben de ona bağırdım.

"İnanıyor musun?" Dedi duraksayarak.

"İnanıyorum da güveniyorum da." Dedim ben de.

Elleri yanaklarımı buldu. Yakasını serbest bıraktım ama ellerim göğsünde durdu.

İşte tam o anda polis siren sesleri duydum.

İki polis arabası okul bahçesine girdiğinde ikimizin de bakışları onlara döndü.

Tüm okul bahçeye çıktı ve başta müdür olmak üzere birkaç öğretmen buraya koştu.

Ama onlar gelmeden bir polis memuru yanımızda durdu.

"Aziz Alper Öcal uyuşturucu kaçakçılığından tutuklusunuz."

Azizle bakışlarımız tekrar kesişti.

İşte tam o anda arkadan bir adamın sertçe buraya doğru geldiğini gördüm.

Aziz de tam dönecekken adam

"Hayırsız! Şerefsiz! Sen nasıl benim oğlumsun!?" Diyerek Azize sert bir tokat attı.

Evet babasıydı ve Azize vurmuştu.

Azizin başı yana doğru düştü ve tekrar göz göze geldik.

Aziz gözlerini sımsıkı kapattı sanki onu görmemi istemiyormuş gibiydi.

Yumruklarını sıktığını görebiliyordum.

Aziz öyle bir bağırıp babasına döndü ki polislerin bile afalladığını gördüm.

"Bana bir daha vurma!" Diyip babasına sert bir yumruk atması bir oldu.

Bu yumruk kesinlikle babasının attığı tokattan daha sertti.
__________________________________________________

Ay herkes bölüm istiyordu böyle kısa bir bölüm attım.

Arkadaşlar Azize kızmayın demekki artık bıkmışki kendine hakim olamadı (neyse spoiler vermiyim skdnskdj)

Daha bölümü düzeltmedim 15 kişi okudu bile yerim sizi💌

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin