Keyifli okumalar♪♪
^^Camila Cabello-Shameless^^
🍷
"Senin kafanın karışması benim sorunum değil Azizciğim." Dedim ve ondan uzaklaştım. Sondaki kelimeyi bilerek itici bir şekilde söylemiştim.
O ise yine sinir bozucu bir şekilde sırıttı.
"Birdaha desene?" Dedi.
"Neyi?" Dedim.
"Azizciğim dedin ya fazla hoşuma gitti." Dedi.
Şaka mıydı?
Göz devirdim.
"Zaten son zamanlarda ne yapsam hoşuna gidiyor, garip." Dedim kinaye ile.
"Komple hoşuma gidiyorsun." Dedi ve bana yaklaşıp bir tutam saçımı parmağına doladı.
Tam burnuna götürecekken yutkunup eline vurdum.
"Ne yapıyorsun ya?" Dedim sinirle.
"Saçını koklayacaktım izin verseydin." Dedi ve alaylı ifadesini sürdürdü.
"Bana iznim olmadan dokunma elim ağırdır haberin olsun." Dedim tek kaşımı kaldırarak.
O da tek kaşını kaldırdı.
Tek kaş kaldıran çift.
Çift?
"Bak sen." Dedi ve bana biraz daha yaklaştı.
"İznin olursa dokunabilirim yani?" Dedi ve bir adım daha attı bana doğru.
Niye böyle klişe bir sahne yaşıyorduk?
"Hiçbir zaman iznim olmayacağı için, hiçbir zaman dokunamayacaksın." Dedim.
Ardından ondan tamamen uzaklaştım.
Kapıyı açtım ve dışarı çıktım onun yüzünden derse geç kalmıştım.
Arkamdan seslendiğini duydum.
"Belki bir gün izin verirsin ha? Atarlı!" Dedi ve gülme sesi kulağıma doldu.
Göremeyeceğini bildiğim halde göz devirdim.
🍷
"Hayır hocam bence aşk savaşmaktır." Diyen Sude ile göz devirdim.
Şuan üç sınıf konferans salonundaydık ve şansıma Azizlerin sınıfı da gelmişti.
Sürekli söz alıp boş konuşan Sude ile kafayı yemek üzereydim.
Güya herkes Aşkı tanımlıyordu.
"Deniz senin fikrini de merak ediyorum, geçen Tango hakkında çok güzel konuşmuştun bir şeyler söylemek ister misin tatlım?" Dedi Funda hoca.
Funda hoca ve edebiyat hocamız Ayfer hoca ile hepimizi konferansta toplamıştı ve sohbet ediyorduk.
Ayağa kalktım salondaki herkesin bakışları bana dönünce gözlerim Aziz ile kesişti
Ve beklemediğim bir şey oldu.
Aziz bana gülümsedi.
Yüzümdeki afallama ile gözlerimi ondan çektim.
"Bence aşkı en güzel şairler,yazarlar tanımlar hocam." Diyerek sözlerime başladım.
"Türk edebiyatının bilinen yazarlarından olan Sabahattin Ali, 'Kürk Mantolu Madonna' kitabında şöyle der;'Benim beklediğim aşk başka! O bütün mantıkların dışında,tarifi imkansız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey." Diye sözlerime devam ettim.
"Benim için de aşk tarifi olmayan bir duygu. Bence aşk istemektir, bütün ruhuyla istemektir. Aşk,kişinin iradesinden bağımsız olarak yükselen ve düşen bir ateş gibidir." Dedim derin bir nefes alarak.
"Sevdiğimiz zaman, aşk o kadar büyüktür ki içimize sığmaz; sevdiğimiz insana doğru yayılır, onda kendisini durduran bir yüzey bulur; bizi gidişten daha fazla büyülemesinin sebebiyse, kendimizden çıktığını fark etmeyişimizdir.'' dedim ve sözlerimi bitirdim.
Gözlerimi tüm salonda gezdirdim eş zamanlı olarak alkış sesleri birbirine karıştı.
Gülümseyerek yerime oturdum.
Hemen ardından Aziz'in sesini duydum.
"Arkadaşımıza katılıyorum hocam." Dedi gözlerimi ona çevirdim gözlerimin içine bakarak konuşmaya devam etti.
"Aşk bence de istemektir. Onu her şeyiyle istemektedir,tüm bedeniyle ruhuyla istemektir." Dedi ve gözlerini bir saniye gözlerimden ayırıp tekrar bana baktı ve devam etti.
"Aşk bizim düşündüğümüz gibi başlayıp sona ermez. Aşk bir mücadeledir, aşk bir savaştır, aşk büyümektir. Aşkı anlatabilmek için yeryüzünde var olan dillerden çok farklı bir dil gerekir." Dedi.
"Ve son olarak Mevlana aşkı şöyle tanımlar;'Aşk; kelime değil bir cümledir. Kurmak içinse, özneyle yüklem değil, iki yürek gerekir.' dedi ve konuşmasını bitirdi.
Salondan tekrar alkış sesleri koparken bende dahil herkes şaşkındı çünkü Aziz aşkı çok güzel tanımlamıştı.
Açıkçası beklemiyordum.
Kim derdi ki Aziz gibi bir dağ ayısı aşkı tanımlar diye.
"Tebrik ederim çocuklar hepiniz çok güzel tanımladınız. Özellikle siz Aziz ve Deniz bizi gerçekten çok etkilediniz."dedi Ayfer hoca.
Azizle gözlerimiz tekrar birbirine kenetlendi.
Bana göz kırptı ve önüne döndü.
Ondan gözlerimi çektim ve yutkundum.
Ona kapılmak istemiyordum.
__________________________________________________
Ayyy şaka mııııııı
Azizi adam edeceğiz
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...