Solmayacak tebessümler

2.2K 189 10
                                    

Nasılsınız bakalımmm?🎀

Keyifli okumalar^^

🍷

"Yaren şunu kafana fırlatırım şimdi Def ol!" Dedi Kardelen elindeki düzleştiriciyi Yaren'e doğru sallayarak.

Yaren ona melül melül baktı.

"Ama kendim yapamıyorum Kar." Dedi dudak büzerek.

Kardelen sesli bir nefes verdi.

"Bir dur önce kendi saçımı yapayım." Dedi Kardelen bezmiş bir sesle.

Yaren sevinçle ellerini çırptı ve uslu bir çocuk gibi yandaki koltuğa oturdu.

Hepimiz akşam için hazırlanıyorduk. Uzun zaman sonra ekipçe toplanmıştık ve dışarı çıkacaktık.

Aslında bu akşam güzelce eğlenecektik, haftasonu ise büyük bir dağ evine gidecektik hep beraber.

Bu akşamı o kadarda abartmaya gerek yoktu aslında. Sadece kendi halimizde eğlenecektik.

Beyaz, vücudumu saran bir elbise giymiştim.

Beyaz, vücudumu saran bir elbise giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siyah saçlarımı salık bırakmıştım. Uçlara doğru hafifçe dalgalandırmıştım. Siyah, dizlerimin altına doğru gelen botları ayağıma geçirdim ve yine siyah deri ceketim ile kombinimi tamamladım.

Akşamdı ve hava serindi. Üşüyeceğime emindim.

Yüzüme hafif bir makyaj yaptım ve Kardelen'in saçını yapması için bekleyen Yaren'e döndüm.

"Yaren ben hazırım gel yapayım saçını." Dedim.

"Ya Deniz'im üzülme ama Kardelen çok güzel yapıyor." Demesi ile güldüm.

Kardelen ona ters bir bakış attı. Yaren ise masumca ona baktı.

"Hayır sabahtan beri başımın etini yemesen zaten yapacaktım." Dedi Kardelen.

Onlar kendi aralarında konuşurlarken Esmaya döndü bakışlarım.

O da eyeliner çekmek ile meşguldü.

"Taş gibisin taş." Dedim ve sırıtarak yanağından bir makas aldım. O da bana gülümsedi.

Onlar hazırlanırken kanepeye oturdum ve telefonumu elime aldım. Aziz mesaj atmıştı.

Aziz: Hazır mısınız yavrum?(19:04)

Deniz: Ben hazırım ama kızlar hâlâ hazırlanıyor.

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin