Yazlık ev

2.2K 151 39
                                    

Herkese selamm nasılsınız bakalımmm?🎀

Keyifli okumalar^^

🍷

Aziz döndükten sonraki herhangi bir gün.

Deniz Vural

'Bir kadının duyguları saçlarında saklıdır.' derdi annem.

Sahiden de saçlarım yıllarca duygularımı içinde barındırmıştı. Yıllarca annem taramıştı saçlarımı. Yıllarca kesmeye kıyamamıştık.

İşte kalbimdeki derin acılar, saçlarımı kesmeme neden olmuştu.

Çünkü saçlar anıları saklardı. Ben ise anıları saklamak istemememiştim.

Annemden saçlarımı kesmesini istediğim gün yine kalbimdeki acı yoğundu, yine gözlerimdeki yaşlar tükenmişti. Ona bunu söylediğimde ise gözlerindeki ifade beni daha fazla yerle bir etmişti.

Bir adam gelmişti yıllarca kesmeye kıyamadığım saçlarımı, sakladığım anıları kesip atmama neden olmuştu. Sonra o adam tekrar gelmişti ve saçlarımı tekrardan anılar biriktirerek uzatmıştık.

Aziz gittiğinde hep kendi içimde savaş verirdim. 'Geri dönerse asla affetmem.' Ne kadar üzülürsem üzüleyim, yine içimde bir yerlerde geri döneceğini biliyordum. Belki de bu yüzden defalarca bana yaşattığı şeyleri kendime hatırlatıyordum.

"Ne düşünüyorsun?" Diyen Aziz'in sesiyle beni içine çeken düşüncelerden kurtuldum. Ve aynadaki yansımasından gözlerinin içine baktım.

"Hiçbir şey." Dedim boğazımı temizleyerek.

Aziz narince taradığı saçlarımın kokusunu derince içine çekti ve boynuma küçük bir öpücük bıraktı.

Ardından bir elini belime sararak beni kendisine çevirdi ve elleri narince saçlarımda gezmeye devam etti.

"Kendime çoğu zaman çok kızıyorum. Çok sinirleniyorum. Saçlarına kıymana sebep olduğum için. Oysa benim için çok değerliler." Dedi saçlarımda gözlerini gezdirerek.

Sesindeki ton ona sıkı sıkı sarılma isteği uyandırdı. Bir elimi yanağına götürdüm.

"Saçlarımı kesmeme sebep olmuştun evet... Ama şimdi çok güzel anılar biriktirerek yeniden uzatıyoruz saçlarımı. Saçlarım yine bizim anılarımız ile dolacak. En önemlisi ise... Bana sevgini veriyorsun, bu benim için yeter de artar." Dedim gülümseyerek.

Artık eski konuları açıp onu da kendimi de üzmek istemiyordum. Gözlerine çok güzel bir ifade doldu ve anında beni kolları arasına aldı.

Saçlarıma defalarca öpücük bıraktı ve kulağıma fısıldadı.

"Seni seviyorum, daima seveceğim. "

🍷

"Sucuk yapacağız dedim nokta." Diye onuncu defa cırladı Yaren.

Topluca Kardelenlerin yazlığına gelmiştik. Aslında bir dağ evine gitmeyi planlıyorduk ama Kardelen bu evin çok büyük olduğunu ve bahçede mangal yapacağımızı söylemişti. Ayrıca evin manzarası çok güzeldi. Ormanlık bir alandaydı ama etraf insana huzur veriyordu.

Şimdi ise Emre ve Yaren yine tartışıyordu. Emre et pişirelim diyordu Yaren ise sucuk.

"Arkadaşlar ikisini pişirmeye ne dersiniz?" Dedim elimdeki portakal suyumdan bir yudum alarak.

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin