Yağmur bizim için yağıyordu

3.2K 211 3
                                    

Biraz beklettim sizi🎀

Keyifli okumalar^^

🍷

Denizvrl yeni bir gönderi paylaştı

Denizvrl yeni bir gönderi paylaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Denizvrl: @Azizöcal 📷🫀

41 bin beğeni

Yorumlar kapatıldı


🍷

Deniz Vural

Beklentiler, vazgeçişler, acılar, iyi kötü günler, hıçkıra hıçkıra ağlamalar, özlemler... Hepsi geride kalmıştı ve sevdiğim adam yanımdaydı. Çok fazla gözyaşı dökmüştüm ama, buradaydı işte. Başım omzunda, bir elim kolundaydı. Onun da kaslı kolu beni güzelce sarmıştı ve biz harika bir yolculuk yapıyorduk. Tam 7 saattir yoldaydık ve yağmur bastırmıştı. Aziz de arabayı kenara çekmişti ve arabanın camına düşen yağmur damlaları huzurla dolmama sebep oluyordu. Belki de yanımdaki adamdı huzur kaynağım. Dünyayı gezmeye karar vermiştik. Merak ettiğimiz yerlere gidecek, keyifli vakit geçirecektik. İkimiz de telefonlarımızı kapatmıştık, ikimiz de huzur doluyduk.

"Ne düşünüyorsun bebeğim?" Dedi Aziz ve dudaklarını saçlarımın üstünde hissettim.

"Hiç." Dedim sadece ve kafamı biraz da göğsüne sakladım.

"Kedi gibisin." Dedi gülerek ve beni biraz daha sarmaladı.

Aniden doğruldum.

"Hadi dışarı çıkalım!" Dedim heyecanla.

"Yağmur yağıyor ama." Dedi o da.

"Bir şey olmaz hadi çıkıp ıslanalım." Dedim heyecanla. Bu heyecanıma güldü ve kapısını açtı. Ben de dışarı çıktığımda benim tarafıma gelip elimi tuttu ve bizi arabanın biraz uzağına götürdü.

Ormanlık bir alandı ve çok güzel bir yerdi. İkimiz kahkaha atarak koşmaya başladığımızda tıpkı iki küçük çocuk gibiydik. Koşuyor, etrafımızda dönüyor, kahkahalarla gülüyorduk. Yağmur bizim için sorun değildi. Ellerimiz birleşikti.

İkimizde gülümsediğimizde birbirimize baktık aynı anda. Aziz beklemediğim bir anda beni belimden sıkıca tuttu ve havaya kaldırdı. Beni kendi etrafında döndürürken ikimiz yine kahkahalara boğulmuştuk. Beni yere indirdi ve burnu burnumun ucuna değecek kadar yakınıma geldi. Dudaklarını hafifçe dudaklarıma değdirdi ve bana küçük bir öpücük verip geri çekildi.

"Seni, aramıza giren yılların acısını çıkararak sevmeye devam edeceğim, seni çok seviyorum, sen benim her şeyimsin." Dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim ve bu sefer dudaklarımızı ben buluşturdum. Kollarımı boynuna doladığımda elleri belimi buldu. Alnını alnıma yasladığında heyecanla konuştum.

"Hadi Tango yapalım!" Dedim. O da beni onayladı ve biz yağmurun altında tango yaptık. Bana sözü vardı çünkü, biz ne zaman istersek, her yerde tango yapabilirdik.

Yıllar önce yağmur, bizim acımız için yağıyordu sanki. Şimdi biz mutluyduk ve yine yağmur yağıyordu. Biz sadece Aziz ve Deniz'dik.

Yağmur bizim için yağıyordu.

Aziz ve Deniz geçmişi unutmaya karar vermişti. Aziz ve Deniz mutlu olacaktı. Aziz ve Deniz her daim tango yapacaklardı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


__________________________________________________

Kısa bir bölümmm

Biraz beklettim sizi ama araya günler girince daha çok yazma isteğim oluyor ve fazla zaman geçirmek istemiyorum Wattpadde.

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin