Evleniyorduk

1.1K 98 12
                                    

Hepinize selam 1-2 bölüm sonra tangoya artık bölüm atmayacağım ve tamamen bitecek. Yeni kurgum için her şey hazır ilk bölümü yakın bir zamanda geliyor.

Keyifli okumalar🎀

🍷

Deniz Vural

Her kadın geçmişinde evlilik için hayaller kurmuştur. Evlilik kavramı yıllar önce bana çok yabancı gelen bir şeydi. Asla evleneceğimi, birine bağlanacağımı düşünmezdim. Yıllar önceki Deniz hayata düşmandı ve tek istediği bir kariyer sahibi olup, annesini gururlandırmaktı. Asla birini delice seveceğimi düşünmezdim.

Geçmişte hiçbir hatayı da kabul etmezdim. Biri bana yanlış yaparsa o kişiyi direk hayatımdan silerdim. Çünkü daha önce aşkım ve gururum arasında kalmamıştım. Hiçbir kadının bir gün, 'aşk ve gurur' arasında kalmasını istemem. Aşık olduğum adam bir yalan uğruna geçmişteki yaramı deşmişti. Ama o adama öyle büyük bir tutkuyla aşıktım ki kendi içimde ondan nefret etmeye çalışsam da başaramamıştım. Sadece duygularımı içime gömmeye çalışmıştım ama bu çabamda onu gördüğüm ilk anda altüst olmuştu.

Her şeye rağmen mutluydum. Aşkımı seçmiştim ama kendime olan saygımı da kaybetmemiştim. Bence aşk biraz da, affetmekti. Bir gün gerçekten birini severseniz, gururunuz geri planda kalırdı. Çünkü ona olan aşkınız ve tutkunuz sizi ele geçirirdi.

Eğer bir adam her şeye rağmen sizi gülümsetiyorsa, günün sonunda kafanızdaki tüm sesleri susturuyorsa o adam huzurunuzun sebebidir.

Ben Deniz Vural bembeyaz bir gelinliğin içinde aynadaki yansımamdan kendime bakıyordum. Yüzümdeki tebessüm asla bozulmuyordu.

Çalan kapı ile yavaşça kapıya doğru döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çalan kapı ile yavaşça kapıya doğru döndüm. İçeriye sırasıyla Yaren, Kardelen, Esma ve Annem girdi. Hepsi beni gördükten sonra gülümsedi. Annemin dolan gözleri ile benim de gözlerim doldu.

"Kızım." Dedi gözünden akan yaşlar ile bana doğru geldi. Beni kolları arasına aldığında bende ona sarıldım.

"Melek gibi olmuşsun, güzel kızım benim." Dedi ve sevgiyle saçlarımı okşadı.

"Annem ağlama." Dedim yanağına bir öpücük kondurarak.

"Ay evet ya bugün mutlu günümüz." Dedi Yaren ama onun da gözleri dolmuştu.

"Eskiden Deniz evlenecek deseler oturup kahkaha atardım." Diyen Yaren ile hepimiz güldük.

Annemler odada biraz daha kaldılar ve hepsi bana teker teker sarıldı. Ardından hepsi dışarıya çıktı. Düğünümüz ise bir sahil kenarındaydı. Dekorasyonu Yaren ve Emre ikilisi halletmişti.

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin