Keyifli okumalar^^
^Şarkı medyada^
🍷
Ağlıyordum.
Hâlâ yere çökmüş hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Canım çok acıyordu. Onu affedemiyordum.
Dizlerimi kendime çektim ve kaldırıma oturdum. Bunca yıl birikmişliğin acısına ağlamak istiyordum.
Tanıdık kollar bedenimi sardığında, onun da ağladığını fark ettim. Beni yalnız bırakmamıştı.
"Özür dilerim, özür dilerim." Dedi başıma defalarca öpücük bırakarak. O da kaldırıma oturdu ve beni iyice sardı. Bir şey söyleyemiyor sadece ağlıyordum.
"Özür dilerim, özür dilerim. Ağlama dayanamıyorum." Dedi acı çekercesine.
Elleri saçlarımı buldu ve beni sakinleştirmeye çalıştı. Başımı göğsünden kaldırdım. İkimizde ağlıyorduk.
Gözlerimiz kenetlendi ve tam konuşacaktım ki...
Tek bir kurşun sesi.
Tek bir kurşun sesi ile ikimizde donduk.
Bedenini sarstım.
"Aziz!"
"Aziz!
Ellerimi yüzüne koyduğumda acı içinde inledi ve elini sırtına götürdü.
Sırtından vurulmuştu.
"Aziz! Bana vurulmadığını söyle! vurulmadın!" Dedim bağırarak.
Gözleri kaymaya başladığında ağlamam şiddetlendi.
"Seni seviyorum, seni çok seviyorum." Demesiyle boynuna sarıldım.
"Hayır Aziz! Veda etme bana lütfen! Gitme lütfen!" Diye delirmiş gibi bağırmaya başladım.
"Özür dilerim, seni çok seviyorum." Dedi zar zor.
"Beni affet seni yaraladığım için." Dedi ve gözleri kapandı.
"Aziz! Affettim uyan Aziz! Lütfen beni bırakma!" Diyerek hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
"Ben seni çoktan affettim! Ne olur bırakma beni!" Dedim bağırarak.
Aziz uyanmıyordu.
Aziz gözlerini açmıyordu ve kalbim çok acıyordu.
"Affettim ben seni, uyan sevgilim."
Aziz gözlerini açmadı ve bu sefer benim acı dolu haykırışım, sokağı doldurdu.
__________________________________________________
Ben bunlara niye hep acı çektiriyorummm
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...