Keyifli okumalar^^
^^Eminem-Kemikaze^^
🍷
Arkamdaki masada da bizim masamızda da bir sessizlik hakim oldu.
"Ne?" Dedim.
"Baban benle iletişime geçti kızım, ve bizimle görüşmek istiyor." Demesiyle gerçekten de algılamakta zorluk çekiyordum.
"Anne ne saçmalıyorsun?" Diye sordum.
Annem sessiz kaldı.
"Ne zaman, ne zaman konuştunuz?" Diye sertçe sordum.
"1 hafta önce." Demesiyle histerikçe güldüm.
"Bana yeni mi söylüyorsun!? Anne Allah aşkına o adamla nasıl konuşursun! O bizi terk etti!" Dedim sinirle.
"Kızım biliyorum ama-" demeden sözünü kestim.
"Aması yok anne,nasıl konuşursun o adamla?" Dedim. Sesim bu sefer sakin çıkmıştı.
"Sen babasız büyüdün, eksiksin, belki babanla konuşur anlaşırsınız." Demesiyle sandalyemi sertçe ittim ve ayağa kalktım.
Şuan kalırsam onu üzerdim ve bunu yapmak istemiyordum.
Yürümeye başladım.
Arkadan annem seslendi ama Azizin 'Ben yanına giderim' dediğini duydum.
Dışarı çıktığımda gözlerim doldu ama ağlamayacaktım.
Aziz arkamdan seslendi ama yalnız kalmak istiyordum.
Aziz kolumu tuttuğu gibi beni kendisine çevirdi ama dolu gözlerimi görünce sert bir soluk bıraktı.
"Böyle yaparsan, anneni üzersin." Dedi sakin sesi ile.
"Asıl kalırsam onu üzerim, yalnız kalmak istiyorum." Dedim bende.
"Peki, bende seninle geliyorum." Dedi.
"Aziz yalnız kalmak-" dememe kalmadan ellerini yanaklarıma yerleştirdi.
"Bende geliyorum, beraber yalnız kalırız." Dedi ve elimi eline aldı.
Arabasına doğru ilerlediğimizde ona karşı koymadım.
Kapımı açınca, sakince oturdum. Arabanın etrafında dolaştı ve sürücü koltuğuna yerleşti.
Araba hareket ettiğinde sessizdim. Arada bakışlarının bana kaydığını hissediyordum.
Yolculuğumuz sessiz geçti ve biz yaklaşık yarım saat boyunca yoldaydık.
Aziz küçük bir dağ evinde durduğunda bakışlarımı dışarı çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...