Keyifli okumalar^^
^^Taylor Swift-Blank Space^^
🍷
"Anlatmayı düşünüyor musun artık?" Dedim bezmiş bir sesle.
"Kızım anlatacağım,otur şuraya." Dedi Aziz de.
Oflayıp banka oturdum.
Boks yaptıktan sonra bana artık her şeyi anlatmasını söylemiştim,o da sakin bir yerde anlatacağını söylemişti.
"Bak,o gün tamamen yanlış anladın iddia falan yok. Ben senin üzerinde iddiaya girmem." Dedi kendinden emin sesi ile.
Bir nefes verdim.
"Ben o çocuğa iddiaya girdiniz dedim o da nerden anladın dedi. Bu ne demek oluyor o zaman?" Dedim sorgulayarak.
Kaşları çatıldı.
"Nerden anladın mı dedi?" Diyerek çenesini sıvazladı.
"Evet aynen öyle dedi,şimdi bunu açıkla." Dedim kollarımı göğsümde kavuşturarak.
Aziz bir şey düşünüyormuş gibiydi ve düşündüğü şey canını sıkmış gibi bir küfür savurarak ayaklandı.
"O piç sana yalan söylemiş." Dedi ardından ellerini saçlarından geçirdi.
"Ne yalanı?" Dedim bende ayaklanarak.
"Yalan söylemiş işte. Ben senin üzerinden iddiaya falan girmedim,girmem de." Dedi sinirle.
"Aziz neden yalan söylesin? eline ne geçer ki?" Dedim.
"Eline bir şey geçmesine gerek yok,yalan söylemiş işte kızım! Ben yapmam,senin üzerinden girmem iddiaya falan bir erkek sana yaklaşınca bile deli oluyorum. O piç seninle konuşurken kendimi ne kadar tuttum haberin var mı!?" Dedi. Bana sesini yükseltmesi sinirimi bozmuştu.
"Bana bağırma! Madem o kadar zor tuttun,neden izin verdin benimle konuşmasına!?iddia bu bildiğin!" Dedim ben de sesimi yükselterek.
Sakinleşmek ister gibi ellerini yüzüne koydu ve konuşmadı.
Hemen ardından bana yaklaştı ve ellerini omuzlarıma yerleştirdi.
"Bak güzelim,iddia falan yok. O çocuk bana geldi ve masum rolü yaptı. Çocuk karşımda ağlayacak durumdaydı. Bana dedi ki Denize çok aşığım ona sadece hislerimi söyleyebilir miyim dedi." Diyerek tane tane konuştu Aziz.
"Ben her ne kadar başkasının sana aşık olmasına deli olsam da çocuk öyle bir masum rolü yaptı ki,onu yumruklamak yerine ona izin verdim sadece sana hislerini söylemesi için. Çünkü sana da bana da bir zararı dokunmamıştı." Diye devam etti.
"Ama nerden bilebilirdim ki o şerefsizin sana yalan söyleyeceğini! Sen bana öyle bir bakıp gittin ki bir şeyler olduğunu anladım. Yemin ederim bilmiyordum sana iddia dediğini, ben yapar mıyım öyle şey." Dedi kendini inandırmaya çalışarak.
"Senin gözünde şerefsiz,karaktersiz biri olsam da yapmam ben bunu sana. Saçının teline zarar gelsin istemiyorum,seni bile isteye nasıl üzerim?" Dedi daha sakin sesiyle ve bana umutla baktı.
Ona inanmamı istiyordu.
Elleri hâlâ omzumdayken sessizdim.
İkimiz de birbirimize öylece bakarken gözlerinden ne kadar yorulduğunu anladım.
O neden yorgundu bilmiyordum ama her şeyden bezmiş gibi bakıyordu.
Bu yorgunluğun sebebi olmak istemedim o an.
"Hayatımda ilk defa bir kıza kıyamıyorum,ilk defa birine böylesine değer veriyorum. Sen söyle ben ilk defa bu kadar değer verdiğim, bakmaya doyamadığım,incitmeye kıyamadığım bir kızı nasıl üzeyim? Kendi isteğimle nasıl yapayım bunu?" Dedi çaresizce.
İtirafı ile yutkundum.
"Benim gözümde şerefsiz biri değilsin. Öyleydin,ama artık değilsin." Dedim gözlerimi kaçırarak.
"Harbi mi?" Dedi. Sesinin heyecanla çıkması oldukça şaşırmama neden oldu.
"Harbi." Dedim bende.
Rahatlamışçasına bir nefes verdi ve elini kafamın arkasına koyarak beni hafifçe göğsüne doğru çekti.
Benden izin almadan bana sarılmış mıydı o?
Tam kendimi geri çekecekken yorgun sesi ile konuştu.
"Lütfen buna ihtiyacım var,sana sarılmaya ihtiyacım var." Dedi. Sesi küçük bir çocuk gibi çıkmıştı.
Neden bilmiyorum ama o an çekilmek istemedim ve onun göğsüne sığındım.
Dudaklarını saçlarımda hissedince içimde bir yerler harekete geçti ve ben heyecanla bir soluk bıraktım.
Bana değer verdiğini söylemişti, kıyamıyorum demişti.
Aziz Alper Öcal beni oldukça şaşırtıyordu.
O bana sahiden değer mi veriyordu?
İlk defa biri onun için değerliydi ve o kişi bendim.
__________________________________________________Evetttt iddia olayı da açığa çıktığğğ
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...