5.1|Sevdiğim kadın

6.1K 355 20
                                    

Keyifli okumalar^^

^^Mark Ranson, Miley Cyrus-Nothing Breaks like a Heart^^

🍷

1 Hafta Sonra

Bugün annemin doğum günüydü onun için çok güzel bir sürpriz hazırlamıştık. Aziz gelmek istemiyordu ama benimle olmasını istemiştim.

Dışarıda çok güzel bir yer ayarlamıştık. Yarenler onu getirecekti.

Üzerimde beyaz bir elbise vardı.

Üzerimde beyaz bir elbise vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Doğum günü için uygundu.

Saçlarımı önden birkaç tutam alıp örmüştüm. Makyajım ise sadeydi.

Ayaklarıma kısa Küçük topukluları geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayaklarıma kısa Küçük topukluları geçirdim. Ve odadan çıktım.

Aziz'e daha iyi bakmak için evime getirmiştim. 3 gün kalmıştı ama sonra gitmişti.

Polis olayları ise kapanmıştı zaten kimse Aziz'in öldürdüğünü bilmiyordu ama yine de artık kurtulmuştu.

Babası halletmişti.

O pislik adam bir işe yaramıştı.

Aziz beni aşağıda bekliyordu. Beyaz kol çantamı da taktım ve aşağı indim. Genelde siyah seven bir insandım ama değişiklik olsun demiştim.

Aziz görüş açıma girdiğinde ona doğru yürüdüm. Beni görünce baştan aşağı süzdü.

Ona yaklaştığımda belimden tutup beni göğsüne doğru çekti. Ellerimi göğsüne koyduğumda büyülenmiş gibi konuştu.

"Çok güzel olmuşsun bebeğim." Dedi.

Teşekkür edecektim ki dağ ayılığını yaptı.

"Ama burası biraz daha mı kapalı olsaydı he?" Dedi elini dekolteme götürüp çekiştirerek. Göğsüme temas etmemeye çalışması gülümsememe sebep oldu.

"Öküz olma Aziz yabancı biri yok zaten." Dedim bende.

Omuz silkti çocukça.

"Hadi gidelim geç kalacağız." Dedim ardından.

Beraber yola çıktığımızda annemin bizi affetmesini umuyordum.

🍷

"Aziz ya bizi gördükten sonra giderse? ya bize bağırıp çağırırsa? ya affetmezse?" Dedim stresle.

Yarenler aramıştı ve geldiklerinin haberini vermişti.

Aziz elini yanağıma koydu.

"Hiç bir şey olmayacak güzelim sakinleş." Dedi Aziz yumuşak bir sesle.

Elimi tuttu ve sıktı.

Derin bir nefes aldım.

"Ya çocuklar beni nereye getirdiniz?" Diyen annemin sesini duyduğumda stresle dudağımı dişledim.

Annem bizi gördüğünde yüzü anında sert bir hal aldı. Aziz elimi sıkınca anneme doğru yürüyecektim ki annem, Yarenlere döndü.

"Beni cidden bunların yanına mı getirdiniz?" Dedi sertçe.

Gözlerim dolunca ona doğru yürüdüm.

"Anne bak sana sürpriz hazırladık." Dedim gülümseyerek.

Annem bana döndü.

"Ben sana o gün diyeceğimi dedim Deniz, bu çocuk seni yine üzecek." Dedi eliyle Azizi göstererek.

"Anne bende onu çok üzdüm, ona ağır sözler söyledim ama kırılmamış gibi yapıyor. Hem biz konuştuk lütfen böyle yapma gel affet bizi." Dedim yumuşak bir sesle.

Annem tereddüt edip Aziz'e baktı.

Aziz ona bakmıyor yere bakıyordu.

"Hadi gel doğum gününü kutlayalım küsme bize." Dedim bu sefer.

Annem yüzünü çevirince gözlerim yine doldu ama hemen ardından kollarını açtı.

"İyi gel." Demesi ile gülümseyerek kollarına girdim.

Annem Aziz'e baktı.

"Sen de gel hadi." Demesi ile Aziz afalladı.

"Ben mi?" Dedi kendini göstererek.

"Sen tabi. Oğlum ne duruyorsun gelsene." Demesi ile Aziz bize doğru geldi ve annem onu da sarıp sarmaladı.

Ayrıldıktan sonra annem parmağını salladı.

"Kızımı bir kez daha üzersen seni mahvederim." Dedi tehditle.

"Asla." Dedi Aziz gözlerime bakarak.

"O salaklığı bir daha asla yapmam." Dedi ve ekledi.

"Çünkü o benim sevdiğim kadın ve ben bundan sonra sevdiğim kadın için her şeyi yaparım."

__________________________________________________

Arkadaşlar finali bu akşam yapacağım ve NEVRA'YA ilk bölümü atacağımmmm

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin