3.2|Çok korktum

11.7K 608 99
                                    

Keyifli okumalar^^

^^Bu bölümü medyadaki şarkı ile okuyun♡^^

🍷

Aziz Alper Öcal

Ondan başka beni bu denli hayatta hissettirecek kimse yok.

Onun kanı ellerimdeydi. Ellerime bulaşmıştı. Zar zor sevdiğimi kabul ettiğim kızın kanı ellerimdeydi ve ben öylece bakıyordum. Düşünüyordum.

Bu zamana kadar hiç bir kadını önemsemeyen ben bir kadına tutulmuştum ve o kadın beni değiştirmişti.

Onu saç teline kıyamayacak hâle gelmiştim.

O ilk başta benim ilgimi çekmişti kabul etmesem de hoşuma gitmişti. Tavırları ile her şeyi ile hoşuma gitmişti.

Başlarda basit bir ilgi demiştim. Ama sonra her tarafım o olmuştu. Onu izliyordum, gözüm sürekli onu arıyordu.

Ben, ben bir kadına aşık olmuştum.

Aşkı hep saçma bulmuştum. Babamın annemi öldürdüğü gün aslında aşk denen şeyin sadece bir kandırmaca olduğunu anlamıştım. Birbirlerini bu kadar çok seven iki insan...

Biri toprağın altındaydı biri hâlâ nefes alıyordu.

Onun hikayesini çok merak ediyordum. Etrafa karşı bu kadar düşmanca tavır sergilemesinin nedenini merak ediyordum.

Ona karşı içimde şefkat vardı. Ona kıyamıyordum. Pislik bir heriftim ama o beni tüm pisliklerimden arındırmış gibi hissediyordum.

En son Babamın annemi öldürdüğü gece ağlamıştım. Uzun zaman sonra ise onun yanında ağlamıştım. Bana kollarını açmıştı. Hayatım boyunca bir kişi bile sarılmamıştı. Onun kolları arasına girdiğimde ise çocuk gibi hissetmiştim.

Bana karşı olan ön yargısına rağmen beni tanımıştı ve bana güvenmişti.

Şimdi ise hastanedeydim. Öylece bekliyordum ve ellerimi yıkamamıştım.

İçimde büyük bir kin vardı. Bunu yapanlar bedelini ödeyecekti.

Kızıma dokunmaya nasıl cüret etmişlerdi bilmiyordum ama bunu onlara ödetecektim.

Annesine de haber vermiştim.

Onun kanıyla boyanan ellerime baktım.

Ben fena aşık olmuştum.

🍷

Deniz Vural

Evrenin her yerinde aradım ve kendimi onun gözlerinde buldum.

Gözlerimi yoğun bir baş ağrısıyla açtığımda beyaz tavan görüş açıma girdi ve kolumun acısı ile inledim.

Doğrulmaya çalıştığımda kapı açıldı ve annem ağlayarak bana koştu.

Hemen ardından Aziz, Yaren, Esma, daha önce Azizin yanında gördüğüm bir çocuk ve tanımadığım kız içeriye girdi.

Azizin kızarık gözleri, gözümden kaçmamıştı.

"Annem, iyi misin." Diyen Annem ile ona döndüm.

Boğazım çok kuruydu ama yine de konuştum.

"İyiyim anne ama doğrulmama yardım eder misin?" Dedim kısılmış sesimle.

Annem beni onayladı ve yavaşça doğrulmama yardım etti.

Rahat bir şekilde oturduğumda onlara döndüm.

"İyi misin canım." Dedi annem ilgiyle.

Başımı salladım.

Olanlar aklıma gelince sinirle bir soluk bıraktım.

"Bu sefer o Sudeyi elimden alanı onunla beraber yolarım." Diye sinirle konuştum ama annem hızlıca konuştu.

"Ne kavgası ya? hâlâ mı kavga kızım?" Dedi.

Diğerleri oldukça sessizdi.

Gözlerimi Azize çevirdim. Duvara yaslanmış yorgun gözlerle bana bakıyordu.

"Geçmiş olsun kanka, sen boşver Sude bizde." Diyen Yaren ile herkes geçmiş olsun diledi.

Tanımadığım kız en sonda kendini tanıttı.

"Kardelen ben, geçmiş olsun." Dedi gülümseyerek.

Bende gülümseme ile karşılık verdim.

"Yaren bir ara bahsetmişti." Dedim ardından.

"Bence çok yormayalım, sonra tekrar geliriz." Diyen Esma ile herkes onayladı.

"Efendim, ben kalırım burda siz eve gidip dinlenin." Dedi Aziz anneme ithafen.

"Olmaz, ben kızımı yalnız bırakamam." Dedi annem.

"Annecim bak çok yorgun görünüyorsun, hem iyiyim ben." Dedim gülümseyerek.

Annem kararsızca bana baktı ama sonunda kabul etti.

Annem de gittiğinde doktor yanıma gelip bir kaç bir söylemişti ama onu dinlememiştim.

Aziz ile yalnız kaldığımızda yorgunca başımı geriye yasladım.

"Biraz daha uyu." Dedi o da yorgunca ve yanına gelip uzanmama yardım etti. Kolum fena sızlıyordu.

"Ama sen?" Dedim.

"Ben de sen uyurken seni izleyeceğim." Dedi ve gülmeye çalıştı ama yorgundu.

"Yanıma gel ve beraber uyuyalım." Dedim kollarımı açarak.

"Olmaz her tarafın yaralı gözünü kapat hadi." Dedi o da.

"Ama yorgunsun." Dedim.

"Değilim." Dedi o da.

Bir şey demeden ona bakmaya devam ettim.

"Benim için çok mu korktun bak yaşıyorum." Dedim gülerek.

O ise iç çekti.

"Evet senin için çok korktum."

__________________________________________________

Arkadaşlar Aziz minnoş birine dönmüş olabilir ama ilerde çok söveceksiniz sorry skdnksnskdk

Bölümde geçen Aziz ve Denizin dediği şeyler medyadaki şarkının sözleri^^

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂



Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin