Keyifli okumalar^^
^^Kanye West-Can't Tell Me Nothing^^
🍷
"Tutku istiyorum. Tutkuyu görmek istiyorum çocuklar." Dedi Funda hoca.
Derin bir nefes aldım ve gözlerimi Aziz'e çevirdim yine bir Provadaydık ve fazla geriliyordum. Nedenini bende bilmiyordum.
"Sadece biraz tutkuyla bakmaya çalış gerisini bana bırak." Diyen Azizle gözlerine baktım ve başımı salladım.
Adımlarımız tekrar birbirine kavuştu ve ahenkle dans etmeye başladılar.
Bir elim omzunda diğer elim avucunun içerisindeydi ve gözlerimde tutkunun yansıması vardı.
Hadi Deniz tutku...Tutku.
Tango bir tutkudur.
Gözlerimiz birbirine kenetlendi ve ayağımı yavaşça bacağının hizasına getirdim ve bacağımı onun bacağına doladım.
Aziz beni hafifçe geriye yatırırken bir eli sıkıca belimi tutuyordu.
Onun gözlerindeki tutku sahte miydi bilmiyordum. Ama benim hissettiğim şeyler yabancı olduğum şeylerdi.
Yüzü yüzüme çok yakındı ve biz adeta bakışlarımız ile konuşuyorduk.
"Çocuklar harikaydı." Diyen Funda hoca ile ikimizde kendimize geldik ve doğrulduk.
Aziz'in eli hâlâ belimdeyken boğazını temizledi ve geriye çekildi.
"Gerçekten mükemmeldiniz provalara gerek bile kalmadı." Diye sevinçle konuştu Funda hoca.
Ona bir tebessüm yolladım.
"Bir fotoğrafınızı çektim ve okulun Instagram sayfasında paylaşacağım tamam mı?" Diye ekledi Funda hoca.
Benlik sorun yoktu.
Aziz'e döndüm omuz silkti.
Sıcakladığım için saçlarımı gelişi güzel bir topuz yaptım ve yerde duran su şişemi aradım.
Ama Aziz onu çoktan kapmış içiyordu.
"Hey o benim suyum." Dedim sitemle.
"Artık benim." Dedi gıcık bir tavırla.
Göz devirdim.
benim şişemden iğrenmiyor muydu?
"Benim şişem ya hani iğrenmiyor musun?" Dedim sorarak.
"Yoo neden iğreneyim hatta kendi suyum olmasına rağmen seninkini içmek istedim." Dedi rahat bir tavırla ve diğer taraftaki şişeyi işaret etti.
Düşünmedim ve şişeye doğru yürüdüm. Elime aldım ve dudaklarıma götürdüm.
Bu ise Aziz'in yine sırıtmasına sebep oldu.
"Bence öpüşmüş kadar olduk." Dedi ukala tavrı ile.
Suyu bitirdim ve kafasına fırlattım o ise kahkaha atarak başını korudu ve odadan çıktı.
🍷
Öcalkoleji: Tango provaları son gaz devam ediyor💃@Azizöcal @Denizvrl
Denizvrl,Azizöcal,yarenss ve diğer 5 bin kişi beğendi.
Leydis: Tango yaptıklarına emin miyiz?
Selinns: Oha oha oha
Berkkacmaz: Bu güzelliğe yazık oldu.
Azizöcal:@Berkkacmaz sana da yazık olacak.Merveist: bunların aralarında kesin bir şey var.
Furkanmerr: nasıl belinden kavramış kızı.
Leyllaa: çok güzeller.
Diğer 500 yorumu görüntüle
__________________________________________________
Ayhhh kısa bir bölümmmm.
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...