Keyifli okumalar^^
^^Lil Peep, Lil Tracy-your favorite dress^^
🍷
Yazardan
Tüm sosyal medya Deniz'in başına gelenlerle çalkalanıyordu. Deniz tüm Türkiye'nin gündemindeydi.
Twitter'da gündeme düşmüştü
#daimayanındayızdenizvural
#denizvuralölmez
#denizvuralkalbimizde
Tüm magazin sayfaları 1 aydır komada olan Denizi konuşuyordu.
-Deniz Vural yıllar sonra ortaya çıkan babası ile uçurumdan aşağı düştü! Genç fenomen okulunda düzenlenen Tango etkinliğinde yüreğimizi parçalarcasına erkek arkadaşına bağırdı.
-Sevgilisine kıyamayan Aziz Alper Öcal gözyaşlarına boğuldu! Bir anda ortadan kaybolan Aziz Alper Öcal'ın ardından Deniz Vural'ın babasının ölüm haberi geldi!
-Tango etkinliği sırasında kızına söylenenler yüzünden Azize saldıran Yeşim Vural kızının komaya girmesinden sonra yıkıldı!
-Deniz Vural hala uyanmadı!
-Aziz sevgilisinin kalbini paramparça ettikten sonra ortadan kayboldu!
Bunun gibi daha birçok Tweet bir çok gönderi vardı.
Aziz ise kayıplardaydı.
Deniz ve babasının uçurumdan düşmesi ardından acı haykırışları tüm şehri inletmişti Aziz'in.
Babasını göğsünden vurmuştu ve uçurumdan düştüğünde hayatını kaybetmişti. Deniz ise zorlu mücadeleler sonrasında kurtarılmış ve komaya girmişti.
Aziz ise yardım çağırmıştı ve ortadan kaybolmuştu.
En yakınları bile Azizi o olaydan sonra hiç görmemişti.
Şimdi herkes perişandı ve Denizin uyanmasını diliyorlardı.
Bunun yanında sosyal medyada Azize karşı büyük bir nefret vardı.
#geberazizöcal
#kalpsizsinazizalperöcal
Bunun gibi daha bir çok gönderi atılmıştı ve Aziz tüm Türkiye'den tepki almıştı.
Aziz ve Denizi tanımayanlar bile olayı öğrendikten sonra Azize nefret beslemişti.
Deniz ise ruhundaki kırgınlıklarla beraber komaya girmişti ve uyanmıyordu. 1 aydır komadaydı. Yaşaması bile mucizeydi ama herkes uyanmasını dört gözle bekliyordu.
🍷
Azizden
7. Sigaramı da yaktığımda onun fotoğrafına uzun süredir bakıyordum. Olan şeylerden sonra sadece fotoğrafına bakıp sigara yakabilirdim zaten.
Ne olursa olsun, isterse beni öldürsün ama uyansın. Tek istediğim şey onun uyanmasıydı. Türkiye'ye giremiyordum. Babam denen herif ve amcam ülkeye girişimi yasaklamıştı.
O piç kurusunu öldürdüğüm için içeri girmemden korkuyorlardı. Ülkeye giremiyordum. Almanyadaydım ve dağ başında, tek olduğum bu küçük evden adım dahi atmamıştım. Yemek yemiyordum. Sadece sigara ve alkol tüketiyordum. Onu o hâle getirdim bir de yemek mi yiyecektim?
Pişmandım.
O pisliği dinlediğim için pişmandım. Zorunda bırakılmıştım ama ölseydim de ona o sözleri söylemeseydim.
"Seni baban bile terk etmiş, sevmemiş. Ben nasıl seveyim."
Aklıma gelen şeylerle yine bir sinir krizi geçirmenin eşiğine gelmiştim. Tüm nefretimle haykırdım.
Nefretim hem kendimeydi, hem hayatımı mahvedenlereydi, hem de onu üzdüğüm sikik kalbimeydi.
Ben herkese, her şeye nefret doluydum. En çok da kendime.
Ben Aziz Alper Öcal hayatımda ilk defa bir kadına yenilmiştim, sonra o kadının hayatını da mahvetmiştim.
Keşke diyordum, keşke o konferansa gitmeseydim.
Keşke hayatına hiç girmeseydim. Yine o pislik herif olarak kalsaydım ama onun hayatına girmeseydim.
Şimdi orda yaşam mücadelesi veriyordu. Benim nefes almam bile haramdı.
Orada, o gün acı içinde haykırdığımda sevdiğim kadının düşüşü sürekli gözümün önüne geliyordu. Babam ve amcam geldiklerinde beni yurt dışına kaçırmışlardı. Onun yaşadığını ise 1 hafta sonra öğrenmiştim. 1 hafta boyunca bende ölmüştüm.
Ben hâlâ ölüydüm.
Ölüyüm.
__________________________________________________Böyle bir bölüm de attım
Sakin olun ya ölmek falan yok skdbjddjsj
Beğeni yorum unutmayın asklar 💌
Görüşmek üzere 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...