Keyifli okumalar^^
^^Playboi Carti-Sky^^
🍷
"Ya nereye getirdin beni akıl hastası!" Diye yine bağırmamla Aziz bu sefer dönüp keyifle sırıttı.
"Çok seveceksin burayı." Dedi.
Cidden bu kokuşmuş,ter kokan,çiftlerin yiyiştiği yeri seveceğimimi düşünüyordu?
Yanından geçtiğimiz iri bir adam bakışlarını bana kilitleyince Aziz eliyle beni arkasına aldı.
"Kız kim?" Dedi iri adam.
"Ne zamandan beri bana hesap sorar oldun Ceyhun?" Dedi Aziz de. Sesi sertti.
"Hesap sormuyorum,sadece öyle herkes giremez." Dedi adam yine.
"O herkes değil,benimle." Dedi Azizde ve elimi tutarak beni yürüttü.
Niye sessiz kalıyorum ben?
Bizi bir Ringin yanına getirdiğinde elimi elinden çektim ve hayretle ona döndüm.
"Boks mu yapacağız yani?" Dedim sorarak.
Keyifle sırıttı.
"Boks yapacağız bebeğim,ama merak etme sana vurmaya kıyamam bu yüzden sen bana vuracaksın ben sana vurmuş gibi yapacağım." Dedi ve ellerini göğsünde birleştirip gevşekçe sırıttı.
"Hani bana her şeyi anlatacaktın? Burda mı anlatacaksın? Hem bana birdaha bebeğim dersen şu boks eldivenini bir tarafına so-" diye konuşurken eliyle ağzımı kapattı.
"Bir sus motorun soğusun be kızım." Dedi.
Kaşlarımı çattım ve elini itekledim.
"Çık şu ringe de seni parçalayayım." Dedim kendimden emin sesimle.
Bana küçümseyici bir bakış attı ve aniden ellerini koltuk altlarımdan geçirerek tek hamlede ringe çıkardı.
"Kendimde çıkabilirdim." Dedim kaşlarımı çatarak.
"Sanmıyorum."dedi ve yine sinir bozucu bir ifade takındı.
Ardından arka tarafta duran adama bir işaret yaptı.
Adam hızlıca elindeki boks eldivenleri ile yanımıza geldi Aziz'e verdiğinde Aziz Eyvallah anlamında başını indirip kaldırdı.
Adam gidince Aziz elindeki eldivenle yanıma geldi.
"Cidden mi Aziz? Pembe eldiven mi? Başka eldiven mi yoktu?" Dedim sabır çekerek.
"Gayet güzel renk hem bak pembe sana çok yakışır." Dedi gülerek.
"Uyuz." Dedim söylenerek ve eldivenleri takmasına izin verdim.
"Sana vurmayacağım için dişliklere falan gerek yok." Dedi ama daha çok kendi kendisine söylemiş gibiydi.
"Ama bu adil değil sen bana vurmazsan bende vurmam." Dedim kararlı bir sesle.
Ayağa kalktığımda o da ringe çıktı ve eldivenlerini taktı.
"Hani beni parçalayacaktın vur hadi!" Dedi pozisyon alarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...