Gurur ve Kalplerde Acı

2.6K 158 15
                                    

Kolpa-Gurur Benim Neyime?

Keyifli okumalar^^

🍷

Geçmişten...

Aziz

Kaldı yine ismin dilimin ucunda
Sonradan gelir hep aklım başıma.

Dördüncü Sigara.

Dördüncü Sigaramı da yakmıştım bu gece. Onu düşünerek, onu kalbimde hissederek yaktığım dördüncü sigaraydı.

Her gece içtiğim sigara sayısı dördü de geçiyordu aslında.

Kim ne derse desin
Söz geçmiyor ki dilime
Kapanırım dizlerine
Gurur benim neyime?

Yine onun dizlerine kapanıp, yalvar yakar, özür dilemek istediğim bir gecedeydim.

Ama cesaretim yoktu. Onun karşısına çıkmaya... Gurur denen şey zaten yoktu. Gurur yapacak bir durumda değildim ama yapamıyordum işte. Kaç ay geçmişti. Uyandığını öğrenmiştim ama kalbim hâlâ acıyordu. Onun kırgınlıkları benim canımı acıtıyordu.

Sevmek bu muydu?

Sevdiğinin kadının acısını kalbinin en derininde hissetmek miydi?

Sevmek benim gibilerin işi değildi. Onu deli gibi sevdiğimi biliyordum. Ama onun ruhunu yaraladığımda ben bile sevgimi sorgulamıştım.

Onu kendi ellerimle kaybedince kalbimdeki yeri çoğalmıştı sanki.

Sesini mesela. Sesini çok özlemiştim.

Bana atar yapmasını, nadiren çıkan gülümsemesini... Uzun, misler gibi kokan saçlarını... Onu özlemiştim.

Ani bir kararla ayağa kalktım ve koltuğa rasgele fırlatılmış telefonumu elime aldım. Rehberde kimsenin numarası yoktu. Numaram de değişmişti.

Ezbere bildiğim numarasını hızlıca girdim ve derin bir nefes alarak onu aradım.

Telefon çaldı... Çaldı... Açılmadı.

Tekrar aradım.

Çaldı...çaldı... Ve açıldı.

Heyecanla doğruldum. Özlediğim sesi kulaklarıma doldu.

"Efendim?" Demesiyle gözlerimi kapattım. Sesi yorgun geliyordu.

"Kimsiniz?" Dedi bu sefer. Nefes bile almadım.

Arkadan bir ses daha duydum ve o yine konuştu.

"Bilmiyorum anne, yanlış numara sanırım." Dedi ve telefon kapandı. Bu kadardı işte sesini duymuştum. Ama kalbim neden acıyordu?

Sesi o kadar bitkindi ki daha onu görmeden ne halde olduğunu tahmin etmiştim.

Başımı yorgunca koltuğa yasladım ve gözlerimi kapattım. Sol gözümden bir damla yaş düştü ve ben bizim için ağlayan gökyüzü ile beraber, sevdiğim kadın için ağladım.

🍷

Geçmişten...

Deniz

Kulaklarımda Sezen Aksu'nun sesi. Kalbimde yine acı.

Yine bitkin bir ben, yine yağan yağmuru seyreden ben, yine gözlerimde yaş, yine kulaklarımda Sezen.

Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar.

Engel olamıyordum. Gözlerimden akan yaşlara, kalbimdeki acıya engel olamıyordum.

Ben neden aşık olmuştum ki?

Neden kendime bunu yapmıştım?

Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun

İç çektim ve elimdeki fotoğrafları gözlerimden akan yaşlarla beraber yırtıp attım. Herkes gururlu Deniz'i görüyordu. Kimse Deniz'in gece olunca akan yaşlarını, kalbindeki acıyı görmüyordu.

Çünkü gururum aşkıma ağır basıyordu. Kalbimdeki kırgınlık beni çok zorluyordu. Ben ölürken bile yanımda olmayan bir adam için üzülüyordum.

Ben o gece yine bizim yarım kalan, sahte aşkımız için gökyüzü ile beraber ağladım.

Sezen Aksu-Biliyorsun

__________________________________________________

Birazcık duygusallll birazcık ağlamakkkk

Görüşmek üzere 🥂








Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin