0.7|İşte benim kızım

19.3K 795 138
                                    

Keyifli okumalar♪♪

^^G-Eazy,Halsey-Him ^^

🍷

Konferans salonu hemen hemen boşalmıştı. Adımlarım kapıya doğru çevrildi ve tam o anda arkamda olan Sude'nin bana omuz atıp karşıma geçmesi bir oldu.

"Sen kendini ne sanıyorsun ya?" Diye cırlaması ile anlamsızca ona baktım. Konferans salonundaki çoğu kişi çıkmaktan vazgeçmiş ve bakışlarını bize odaklamışlardı.

Sude ona olan anlamsız bakışımı gördü ve konuşmaya başladı.

"Kendini ne sanıyorsun? Öyle güzel cümleler kurduğunu falan mı sanıyorsun? Herkes seni alkışladı diye hemen havalanma hoca senle Aziz'i takdir etti diye onu benden alacağını mı sanıyorsun?" Dedi.

Bu kız ne saçmalıyordu?

"Ben böyle bir şey iddia etmedim Sude. Havalandığım falan da yok kavga çıkarma için bahane arama senin zararına olur." Dedim ve tam yanından geçecekken kolumu tuttu o an Azizle gözgöze geldim.

Bakışlarımı ondan çektim ve Sudeyi dinledim.

"Aziz benim sen kendini ne sanıyorsun da onun aklını çelmeye çalışıyorsun!" Diye bağırdı.

Sertçe bir nefes verdim.

"Onca insan içinde kendini bu kadar kalitesiz göstermen ne kadar da acınası. Kendi kafanda ne yaşıyorsun bilmiyorum ama Aziz'in aklını çeldiğim falan yok, kalkıpta bir erkek için senle kavga etmem. Gözlerindeki saf kıskançlığı görebiliyorum Sude ama bana bulaşma. Bir erkek için böyle hallere düşecek kadar küçüksün gözümde bu yüzden o elini kolumdan çek yoksa ben çekerim ve emin ol bu canını acıtır." Dedim sertçe.

O ise daha da öfkelenmiş gibi duruyordu.

Elini kolumdan çekti ama hemen ardından eli bana vurmak üzere havaya kalktı.

Arkadan Aziz'in sert sesini duydum.

"Ona dokunmayı deneme bile!" Dedi gözlerim ona dokundu o ise saf öfke ile Sudeye bakıyordu.

Sude onun sesi ile duraksadı ve ona döndü.

Ona hayal kırıklığı ile bakıyordu ve bu gülmeme sebep oldu.

Sinir bozukluğu ile güldüm.

Ben gülünce Sude yine bana döndü ve sinirden havada duran elimi yumruk yaptı.

"Bana dokunamaz zaten. " Dedim ve gözlerim sadece Sude'nin öfke ile bakan gözlerindeydi.

Şuan herkes bir film izler gibi bizi izliyordu.

Sude'nin yüzünde alaycı bir ifade oluştu.

"Öyle mi dersin?" Dedi bana bir adım atarak.

Bu gerizekalı ne sanıyordu kendini?

"Öyle derim." Dedim bende ona bir adım atarak.

Şuana kadar ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim bir hemcinsime vurmamıştım. sanırım bir ilk olacaktı.

Ben adım atınca geriye bir adım atacak gibi oldu ama atmadı.

"Baban mı sana kendini böyle korumayı öğretti?" Dedi ve gülmesinden babamın olmadığını bildiğini anladım.

Gözüm seğirdi ve beni vurduğu yerden onu vurmak,parçalamak istedim.

"Ay ben senin bir baban olmadığını unutmuşum pardon." Dedi ve kahkaha attı.

Yüzümde mimik oynamadı Aziz'in öfke ile bize yaklaştığını gördüm ama o daha o yaklaşmadan Benim elim havaya kalktı ve Sude'nin yanağına sertçe geçti.

Hemen ardından ellerim saçlarını kavradı ve koltuklardan birine sertçe başını yasladım.

"O küçük beyninle beni aşağılamaya, küçük düşürmeye mi çalışıyorsun? Evet bir babam yok, iyi ki de yok. Ama sen bunun hakkında konuşacak son kişi bile değilsin!" Dedim ve saçlarını daha sert kavradım.

"Bırak beni!" Diye çığlık attı.

Bırakamadım kanımın daha da kaynadığını hissettim ve diğer elimle siyah ojeli tırnaklarımı yüzüne geçirdim.

O daha da çığlık atarken birileri bizi ayırmak için harekete geçmeye çalışıyordu ama Aziz onları durduruyordu.

"Senin o dilini koparırım birdaha bana açılırsa o ağzın seni gebertirim! İnan bana bunu yaparım." Dedim ve saçlarından daha sert tutup yere doğru fırlattım onu.

Yüzündeki tırnak izlerim ve yarısı elimde kalmış saçları vardı.

O ise sadece ağlıyordu ve benim içimde gram acıma hissi yoktu.

Elimdeki saçlarını iğrenerek onun üstüne attım. Arkadaşları onu kaldırmaya çalışırken o ise sadece ağlıyordu.

"Birdaha o zehirli dilini bana uzatma, uzatırsan da koparmaktan büyük bir zevk alırım." Dedim ve herkesi geride bıraktım.

Arkadan Aziz'in ıslık çaldığını duydum.

"Onu nasıl yere serdi gördünüz mü işte benim kızım!" Diyen sesini duydum.

Ona dönüp nerden kızın oluyorum diye hesap sorabilirdim ama bunu yapmadım ve konferansı terk ettim.

__________________________________________________

Ayyy aklıma ı benim kızım, askerim biri yaklaşırsa kendini korur şarkısı geldi skfjjddjekek

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin