Herkese selam.
Bölüm yazmayı özlemişim🎀
Keyifli okumalar^^
🍷
"Tango,sözcüklerin bittiği yerde her türlü duygunun müzik ve pistte buluştuğu eşsiz bir iletişimdir." Dedim bakışlarımı sınıfta gezdirirken.
"Yeşim Narter'in 'Tango Böyle Bir Şey' adlı kitabını alıp okumanızı tavsiye ederim." Dedim gülümseyerek. Ardından ellerimi birbirine vurdum ve sözlerime devam ettim.
"Evet şimdi sizden Tango hakkınızdaki görüşlerinizi istiyorum. Bunlar benim için oldukça önemli. Tangoyu sadece basit bir dans olarak görmenizi istemiyorum arkadaşlar. Tangonun ruhunuza kadar işlemesini istiyorum." Dedim içimdekileri olduğu gibi söylerken.
"Peki neden hocam? Tangoyu bu kadar benimsemenizi merak ediyoruz. Nedir bunun sebebi?" Dedi öğrencilerden biri.
Yüzümde gerçek bir tebessüm oluştu.
"Tango benim için her şeydir arkadaşlar. Kaybettiğimi sandığım duyguları bulmamı sağlayan, sadece ismini duyduğumda bile yüzümde gerçek bir tebessümün oluşmasını sağlayan ve belki de hayatımın büyük bir kısmını etkileyen bir tutku. Evet arkadaşlar Tango benim için bir tutku." Dedim sözlerimi bitirerek.
"Şimdi bugün ilk dersimiz sizlerle ufak bir giriş yapmak istedim. Hepiniz buraya Tango öğrenmek için geldiniz ama dediğim gibi Tango ruhunuza kadar işlemeden sizi bırakmaya pek niyetim yok." Dedim.
Evet burası bir tango kursuydu. Aziz ile açmıştık. Buraya gelip insanlarla tango hakkında konuşmak ve öğretmek o kadar çok hoşuma gidiyordu ki. Bu kursu açtığımız andan beri insanlar çok fazla ilgi göstermişti.
Kurs binasının önünde ise kocaman harflerle 'Tango bir tutkudur' yazıyordu.
Yüzümde ki tebessüm ile basit hareketler öğrettiğim öğrencilerime baktım. Hepsi eşler halinde ufaktan başlamışlardı. Birbirlerine çekinerek dokunan bir çift gözüme çarptı ve onları izlerken aklıma Aziz ile ilk tango yaptığımız zamanlar geldi.
'Evet Aziz şimdi ellerini Deniz'in beline koy.'
'Harikaydınız çocuklar.'
'Hareketleriniz birbiri ile çok uyumlu.'
'Ellerimi Aziz'in omzuna koyduğumda bir bacağımı da yavaşça bacağına sardım ve gözlerimiz kenetlendi.'
Gülümsemem asla bozulmuyordu. Tam o sırada telefonuma gelen bildirim ile bakışlarımı çiftin üzerinden çektim. Ekranı açtığımda Azizden geldiğini gördüm.
Aziz: Düşündüm de seneler önceki Aziz ve Deniz'i özledim.
Aziz: aslında peşinde köpek olduğum zamanları bile özledim diyebilirim.
Aziz: Evet bebeğim sen sormadan söyleyeyim, toplantının ortasında bunları düşündüm.
Deniz: Eğer bu kadar özlediysen bir günlüğüne seneler önceki Aziz ve Deniz olabiliriz.
Deniz: Hiç ayrı kalmamışız gibi.
Deniz: Hiç zorluk çekmemişiz gibi.
Deniz: Sadece sen, ben ve bedenimizde gezen tatlı huzur.
Deniz: Ama bir şartım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tango | Yarı Texting
ChickLitAziz elini belimden çekip beni bir tur kendi etrafımda döndürünce Funda hoca artık ne yapmamız gerektiğini söylemiyordu ve biz bedenlerimizin uyumuyla, müziğin ritmine kapılıp,bir tutku olan tangoyu yapıyorduk. 🍷 Denizvrl: asıl sen söyle Aziz Alpe...