1.4|Küçük kırgınlık ve Temas

18K 702 38
                                    

Keyifli okumalar^^

^^Cigarettes After Sex-Apocalypse^^

🍷

Dans odasında oturmuş az önce çektiğim dans videosunu düzenliyordum. Kaç gündür video atamıyordum ve bugün de Tango provası vardı oldukça erken gelmiş bir müzik açarak dans etmiştim onu da kayda almıştım.

Sıcaklamıştım.

Siyah bir şort,siyah ince bir badi giymiştim üstüne ise beyaz oversize bir tişört.

Siyah bir şort,siyah ince bir badi giymiştim üstüne ise beyaz oversize bir tişört

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Badi yüzünden bunalıyordum.

Ben yere oturup suyumu elime alınca dans odasının kapısı açıldı ve Aziz içeri girdi.

Üzerinde gri bir eşofman ve siyah bir tişört vardı.

Gözlerim gözleri ile buluşunca bana doğru geldi.

"Isınma hareketleri mi yaptın?" Dedi.

"Yok uzun zamandır video atmıyordum bir dans videosu çektim." Diyerek saçlarımı geriye attım.

Ona bir şans verdiğimden beri hiç konuşmamıştık.

Saçlarıma bir bakış attı ve önümde çömeldi.

Ben anlamsızca ona bakarken o bileğinde daha yeni farkettiğim tokayı çıkardı. Ardından elleri saçlarımı buldu.

Ellerinin üzerine ellerimi koydum.

"Toka kimin?" Dedim sorgulayarak.

Umarım yattığı kızlardan birinin tokasını saçıma takmaz.

Bu tavrıma anlam veremezken konuştu.

"Senin." Dedi şaşırdım ve bu yüzüme de yansıdı.

"Sanırım saçlarına dokunmamdan hoşlanmadın al sen bağla serinlersin." Dedi ve ifadesizce ayağa kalktı.

Beni yanlış anlamıştı.

"Yanlış anladın ben başkasının sandığım için-" diye konuşurken bana öyle bir bakış attı ki susup yutkundum.

Sanırım onu kırmıştım.

"Başka kızlar yok hiç bir kızın tokasını almadım. Bir ara seni izliyordum ve tokanı kütüphanede bir masada unuttun. Onu ben aldım." Dedi ve birdaha benden tarafa dönmedi.

Dudağımı dişlerimin arasına aldım tam konuşacakken içeri Funda hoca girdi.

"Heh çocuklar hadi başlayalım."

🍷

"Aziz biraz Denizle göz teması kurar mısın?" Dedi Funda hoca bezmiş bir sesle.

Aziz ise beklemediğim bir şey yaptı ve benden uzaklaştı.

"Hocam bugünlük paydos etsek ben havamda değilim." Dedi.

"Belli oluyor Aziz neyse yeterince iyisiniz az bir süre kaldı unutmayın." Dedi Funda hoca ve odadan çıktı.

Ben Aziz'e bakarken o yerdeki suyunu aldı ve kapıya doğru adımladı.

Ben ise asla yapmam dediğim bir şeyi yaptım.

Ona doğru hızlı adımlar attım ve eli kapının kolundayken ellerimi arkadan beline sardım.

Başımı sırtına yaslayınca bedeni kasıldı ve göğsünün inip kalktığını hissettim.

"Konuşsana benimle." Dedim.

Boğazını temizledi.

"Ne konuşayım?" Dedi ama bana dönmedi.

Onu yormuş gibi hissediyordum kendimi şımarık biri gibi hissetmiştim.

Ve Aziz eski Aziz değildi sanki.

"Konuş işte." Dedim başım sırtına yaslı olduğu için sesim boğuk çıkmıştı.

"Alışkın değilim sende anla beni." Diye söze girdim.

"Yani eskiden böyle değildin şimdi benim için bir şeyler yapınca tuhaf hissediyorum." Diye devam ettim.

Bana doğru dönünce kollarımı belinden indirdim.

Bakışları yumuşamış gibiydi.

Şuan kendime bende inanamıyordum.

"Sende diyorsun eskiden,eski Aziz yok bana bir şans verdin ve kendimi kanıtlayacağım." Dedi sakin sesi ile.

Derin bir nefes verdim ve aklıma takılan şeyi dile getirdim.

"Saçlarıma dokunmandan rahatsız olmadım sadece tokanın başka birinin olması düşüncesi fevri davranmama sebep oldu." Dedim.

Aniden sırıtan yüzü geri geldi.

"Yine sarılsana." Dedi sırıtarak.

Boğazımı temizledim ve gözlerimi kaçırdım.

Ellerimi belime koyup

"Çok beklersin." Dedim.

Ona tekrar baktım.

Bir nefes verdi.

"Beklerim." Dedi içli bir sesle.

Ve bana gülümsedi.

__________________________________________________

Ayyyy tatlılar tatlııııı

Denizin ona sarılması planladığım bir şey değildi aniden gelişti skfjsjdhsksks

Beğeni yorum unutmayın asklar 💌

Görüşmek üzere 🥂

Tango | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin