3

779 69 33
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Sabahın erken saatleri olmasına rağmen Hogwarts koridorlarında,odalarında ve hatta bahçesinde bile bir telaş hakimdi. Dün gece sınav ayına girildiği resmi olarak Dumbledore tarafından açıklanmış,bütün öğrenciler çalışma telaşına kapılmıştı.

Herkes bir birinden not koparmaya çalışıyor,her saniyesini sınavlara hazırlanmaya adıyor ve ya çekeceği kopya için Çapulcular'dan kalma yöntemlere göz atıyordu. Evet,zamanında James ve Sirius'un teşebbüsü ile bir çok kopya yöntemi ortaya çıkmıştı.

Elindeki sıcak kahveden bir yudum daha alıp,dondurucu soğuğa rağmen dışarıda kitaba gömülmüş olan Ravenclaw öğrencilerine baktı Blaise. Bir eli cebinde,diğeri ile kahvesini tutuyordu.

Saat sabahın çok erkeni olduğu için,Ron hala mışıl mışıl uyuyordu. Biraz daha uyumasına izin verdi Blaise,sonuçta o daha bir çocuktu. Her ne kadar on sekiz olsa bile,şuan beş yaşında minik bir bebekti.

Sıcak kahvesinden bir yudum daha alırken,göz hapsine iki kız girdi,Hermione ve Pansy. Kaşları çatılırken iki kız bir şeyler tartışarak okul binasının bir tarafına doğru gidiyordu,içeri mi giriyorlardı yoksa çıkıyorlar mıydı çözememişti.

Kapı birkaç kez tıklanırken arkasına baktı Blaise,Ron hala yorganı burnuna kadar çekmiş,mışıl mışıl uyuyordu. Kaşları hafifçe çatılırken sessiz,ama kapının ardındaki kişinin duyabileceği bir sesle "Gel." Diye seslendi.

Kapı açılırken,ardından Harry ve Ginny görünmüştü. İkisinin de gözü ilk olarak Blaise'e sataşırken sadece kısa bir "Günaydın." sözcüğü mırıldanmışlardı. Ginny'nin odağı hemen yatakta yatan çocuk olurken,onun için hazırladığı kahvaltı tepsisini kenara koydu.

Yüzü yumuşarken eteğini düzeltip yatağın kenarına oturdu. Uyuyan çocuğun saçlarını okşayıp,koklayarak yanağını öptü. "Weasley'in burada ne işi var?" Harry Blaise'in sesiyle ona döndü "Ben sana derslere girmene gerek olmadığını söylemek için gelecektim. O da Ron için yemek götürmesi gerektiğini söyleyerek peşime takıldı." diye açıklama yaptı.

Ginny son olarak Ron'un üstünü örtüp ayaklandı. "Hadi Harry,sınava çalışmamız gerek." Harry'nin daha fazla konuşmaması için kolundan tutup dışarıya sürüklerken ufak bir "Görüşürüz." mırıldandı Ginny.

Blaise bir süre ikisinin arkasından baktıktan sonra omuz silkti,en azından artık Ron'u ders zamanı ne yapacağını dert etmesine gerek yoktu,nede olsa girmek zorunda değildi. Ceza almayacaktı onun yüzünden.

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Bu bölüm biraz kısa oldu,ama umarım hoşunuza gitmiştir.

Gelecek bölüm için tahmin ve beklentilerinizi buraya bırakın lütfen:

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin