18

554 57 24
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Uyuyan Ron'un üstünü sıkıca örtüp,alnına dökülen saçları düzeltti Blaise. O olayın üzerinden yaklaşık bir saat geçmiş,Ron'u zar zor sakinleştirmişti. Ron ona defalarca iyi olup olmadığını sormuştu hıçkırarak,Blaise her seferinde kızaran gözlerine bakıp iyiyim diyerek en sonunda sakinleştirmişti. Ron yorgunluktan uyuya kalmıştı tabi.

Yatağına oturup,birkaçı hariç bütün mumları söndürdü,yastığının altından günlüğü çıkardı. Dün akşam pek çok anıyı okumuştu. İlk tanıştıkları yere gelince günlüğü bırakmıştı Blaise. Okuacaklarından korkmuştu. O gün,sadece kafasını çevirip gitmemişti. "Önüne bak salak Gryffindor!" diyerek gitmişti.

Derin bir nefes alıp,kaldığı sayfayı açtı. Üç büyücü turnuvasının ikinci görevinden bir yada iki gün önce.

1995

Bu gün Harry'nin üçbüyücü turnuvasında ikinci görevine kalan son günlerden. Hermione çok gergin,Harry için endişeli. Bende öyleyim. Ama beni en çok geren şey Viktor Krum. Adam çok iyi,Dünya şampiyonu. Ama bakışları biraz tuhaf. Sanki,beni yiyecek gibi. Hermione sürekli onunla konuşuyor,ama adamın bir görü sürekli bende. Arkadaşımın üzülmesini istemiyorum,ama bana inanmıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Oh,bu arada bu gün bir Slytherin ile çarpıştım. İyi birisine benziyordu. Ama özür dilememe izin vermeden gitti,sanırım şu Gryffindor ve Slytherin düşmanlığı yüzünden. Umarım benden nefret etmiyordur.

Blaise dudağını ısırdı,Ron'un ona küfür etmesini beklemişti,ama onun dediği tek şey 'Umarım benden nefret etmiyordur.' olmuştu. Ronald Weasley gerçekten çok alçak gönüllü bir adamdı. Kabul etmeliydi.

Kafasını çevirip uyuyan çocuğa baktı,çatık kaşları düzelmişti. Muhtemelen tatlı rüyaydaydı.

Diğer sayfaya baktı Blaise.

1995

Dün üç büyücü turnuvası vardı. Tanrı aşkına,hazine olarak kaçırıldım! Korkunçtu! Yapılan büyü bedenimi felç etti,nefes alamadım. Suyun altına konduğum zaman,suyun ciğerimi yakışını hissettim,öleceğimi düşündüm. Deniz yaratıkları,acımasız. Birimizin geride kalıp onlara yem olmasını istediklerini söylüyorlardı. Tanrım!

Blaise okudukları ile adeta şoka girmişti. Ne yani,Ron her şeyi duyup hissettmiş miydi? Düşüncesi bile korkunç! Blaise gözlerini kapatıp açtı bu turnuva zaten saçmalıktı,ama bu olan acımasızlıktı! Ron'u öldürüp,deniz kızlarına yem yapacaklardı! Kesinlikle korkunç.

*****************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Bu günlük ve mektup işini cidden batırdım. Birisi yardım etsin yada taktik versin lütfen

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin