35

551 41 55
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

Gözlerini kırpıştırıp derince esnedi Ronald,Hipogrif tüyü gerçekten de halsizliğe yol açıyordu,sihir gücü yerindeydi,ama yapmaya hali yoktu. Odasında oturmuş,iki saatten bir uyandığı uykularla güç toparlamaya çalışıyordu. Ona bakma işini Hermione üstlenmişti,iki gündür neredeyse odadan çıkanayan arkadaşının yemeğine bir damla güçlendirici katıyordu.

Ron ise gözlerini açmakta zorlanırken,artık tamamen iyileşmiş gibi hissediyordu. Sadece biraz fazla uykuluydu. Hani,uykunuz gelir,ama beyniniz bir türlü uyumak istemez ya. Aynen öyleydi.

"Bence Başkanlar Banyosu'na gidip güzel bir banyo yap." Derken omuzlarını ovuşturuyordu Harry,Viktor canını çıkarmıştı,eh,daha sonra Draco'nun odasına uğramasının da payı çoktu. Ron kafasını kaldırıp,Harry'e baktı "Malfoy'a söyle,odadan çıkmadan önce boynunu güzel kapattığından emin olsun." Harry'nin eli utança boynuna giderken,yatağından kalkıp dolabından kıyafet seçmeye başladı.

Rahat bir eşofman takımı seçip,havlusunu aldı. Eşofman seçmesinin sebebi birazdan uyumak olmasıydı,yatağına tekrar kavuşmak içindi yani. "Birazdan dönerim!" Diyerek başkanlar banyosuna gitti.

Son olarak eşofmanını giyip saçlarını kurulamaya başladı Ron,Harry'nin dediği gibi banyo yapmak iyi gelmişti. Hep vücudu arınmış,hemde kafası dağılmıştı. Havlusu ile kızıl saçlarını kurulmaya devam ederken banyonun kapısı açıldı,içeriye birisi girdi. "Çıka-" Cümlesini tamamlayamadan bileğinden sertçe kavranarak duvara çarpılmıştı.

Gözleri kocaman açılırken,şokla önündeki kişiye baktı. Viktor Krum.

Viktor ona ölümcül bakışlarla bakıp,bilreğini biraz daha sıktı "Benden kaçabileceğini mi sandın Ronald?!" Derken Ron,az önce çıkarılıp fılrtılan asasının arkasından baktı,hadi ama! Onu onu on iki yaşındayken kırıp onarmıştı! "Ne yapıyorsun sen?! Bırak bileğimi!" Derken bileğini çekmeye çalıştı.

Viktor ise buna izin vermeden bir kez daha sıkıca tutup duvara çarptı. Kafasını daha yeni yaran birisini duvara çarpmak hiç hoş bir şey değildir,sakın yapmayın. Yazar tavsiyesi.

"Bırak beni,Viktor!' Viktor sinirle "Beni aldatıp başkasıyla sevgili olmuşsun!" diye bağırdı. Ron onu ittirmeye çalıştı,dizleri titriyordu,Hipogrif tüyü iksiri yine etkisini göstermeye başlamıştı,lanet olsun!

Gözleri kayarken son bir çabayla Viktor'u ittirmeye çalıştı,başarısız olmuştu. "Seni. Seni buradan sonra burada bırakmam! Benimle geleceksin!" Derken Ron birisinin gelmesi için dua ediyordu. Koridora çıkma yasağı olsa bile,belki birisi gelirdi. Umarım gelirdi.

"Hiç kimseye ihtiyacın-" Aniden çekilip yere fırlatılmıştı,Ron ise aniden serbest kalmanın verdiği şokla yere düştü,bacakları zangır zangır titriyordu.

Kafasını kaldırıp,yerde uzanan bedeni deli gibi yumruklayan kişiye baktı,Blaise Zabini. Blaise,Viktor'un yüzünü koruma çabalarını hiçe sayarak yumruk atmaya devam ediyordu,gözü dönmüştü. "Çekil üzerimden Zabini!" Blaise yakasını sıkıca kavrayıp çenesine bir yumruk daha attı "Seni kendi ellerimle öldüreceğim!"

Ron bu manzarayı izlerken,asasına uzandı "Blaise,dur!" Diye bağırırnca,Blaise bir kaç saniye donarak arkasına baktı,yerde öylece oturmuş,titrerken ona bakıyordu. Bu adamı gerçekten öldürmek istedi,ama Ron'u bu halde bırakarak değil. Viktor'u bırakıp Ron'a yürüdü,zayıflamış bedenin sırtını kendi göğsüne yaslayıp yüzüne baktı.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin