24

505 48 41
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************

"Sence sonuçlar ne zaman gelir anne?" Nymeria omuz silkti "Bilmiyorum,bekleyip göreceğiz."  Blaise kafasını salladı,sürekli bekleyip bir şey yapmamak artık sinirlerine dokunuyordu. "Ben odamdayım." "Peki tatlım." merdivenleri çıkıp,odasına girdi. Ron ayakta,elinde bir kağıt parçasıyla dikiliyordu. "Weasley?"

Ron irkilip ona döndü "O ne?" Kağıdı arkasına saklayıp "Hiç bir şey!" diye yanıt verdi Ron. Blaise kaşlarını çattı,Ron neden bu kadar korkuyordu? "Expelliarmus." Kağıt direkt olarak Blaise'in eline uçarken Ron kaşlarını çattı "Hey!"

Blaise onu umursamadan kağıdı açıp,içinde yazanları okudu. Mektup her kimdense,Ron'u korkutmuşa benziyordu,belli ki tehdit mektubuydu.

Sevgili Ron.

Artık sabrım kalmadı. Biliyorsun ki,Durmsdrang'da mezun olma on sekiz,ancak savaş yüzünden bir sene gecikerek on dokuzda mezun oldum.  Kendimi biraz toparlamak için bekledim, ve artık tamamen özgürm.Ama artık resmi olarak mezunum,ve artık senden uzakta kalmak gibi bir niyetimde yok. En kısa sürede Dumstrang'dan ayrılıp,yanına geleceğim. Umarım beni affettiğini orada kendi ağzından duyarım,biricik sevgilim.

Viktor Krum.

Blaise gözlerini büyüterek Ron'a baktı "Viktor Krum senin sevgilin mi?!" Ron dudağını ısırıp etrafına bakındı "Bak Blaise açıklayabilirim." Blaise ona bakıp derin ama sinirli bir nefes aldı "Açıkla!" Ron anlatmaya başladı.

"Üç büyücü turnuvasında tanıştık,sadece bir kaç cümle. Ama hazine olarak kaçırıldığım günden sonra benden kaçmaya başladı,pek umursamamaya çalışarak hayatıma devam ettim. Ama sonra bir mektup geldi..."

Gelen mektupla eli ayağına dolaşmıştı kızıl çocuğun,Viktor Krum ona resmen çıkma teklifi etmişti! Kabul etmeyecekti tabi ki. Ama çok korkuyordu,Viktor'un babası babasının bir üstüydü ve bir sözle babasını işinden edebilirdi. "Merlin,lütfen bana yardım et!" Önce Rita denen kadın onu Viktor ile çekmeye çalışmıştı,şimdi de Viktor'un ta kendisi başına bela olmuştu.

Cevap için bekleyen baykuşa baktı,kahve rengi baykuş kafasını eğip ona bakıyordu. "Merlin aşkına,kuşu da ona benziyor." diye mırıldanıp kalemini mürekkebe batırıp yazmaya başladı.

Viktor:

Duygularını incitmek dünyada isteyeceğim son şey. Bu yüzden lütfen.

Diyerek kısa bir metin yazdı. Ne var canım,siz olsanız Dünyaca ünlü birisine,üstelik babanızın bir üst çalışanı olan adamın oğluna uzun uzun red mektubu yazabilir misiniz? Hiç öyle bakmayın.

Mektubu kuşun gagasına bırakıp uçuşunu izledi. Belki Viktor insaflı çıkıp ondan vazgeçerdi?

Ron anlatmayı bitirip parmaklarıyla oynamayı sürdürdü. "Anlayacağın,olaylar kontrolüm dışındaydı." Blaise içine bir su serpildiğini hissettmişti,Ron'un o Viktor denen adamla birlikte olmadığını bilmek içini hafifletmiş,o mektupları okuduğundan beridir ona hissettiği "Kırgınlığı" azaltmıştı.

"Endişe etme Ron." Ron kafasını kaldırıp ona baktı "Nasıl endişe etme? Adam resmen sevgilim,ya benden şey isterse?" Blaise kaşlarını çattı "Ne?" Ron ona tersce baktı "Bilmiyormuşsun gibi yapma Blaise!" Blaise aniden kafasına dank etmesiyle kaşlarını kaldırdı "Oh" bir süre düşündü "Merak etme Ron,ben buradayım. Sana yardım ederim. Bir şekilde yani."

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok,ama başladık bir kere devam edeceğiz.

Sizce gelecek bölümlerde neler olacak?

Sizce gelecek bölümlerde neler olacak?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Viktor Krum'un baykuşu Hevvie

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin