5

731 67 29
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
******************************
Hava dondurucu derecedeyken dışarıda olmak iyi bir fikir değildi. Hatta Blaise asla bu havada gerekmedikçe çıkmazdı. Ama nitekim elinde ufak bir çocuk vardı ve bu çocuğun kız kardeşi Ginny Weasley'di. Tahmin edin ne olmuştu?

Evet,doğru tahmin ettiniz. Ginny sabah kahvaltı saatinde aniden Blaise'i kenara çekmiş,ateş saçan gözleriyle onu Ron'a iyi bakmadığını,Ron'un karı çok sevdiğini,ama Blaise'in tavırları yüzünden,hatta onu korkuttuğu için ona dışarı çıkmak istediğini söylemediğini söylemişti. Kulağa çılgınca geliyor,değil mi? Ama Ginny bunu gerçekten yapmıştı.

Blaise aslında pek korkmamıştı,ama eğer bunlar Dumbledore'un kulağına giderse ceza yerdi,bu da daha yeni yeni toparladığı imajını yerle bir ederdi. Bu yüzden Ron'u kısa süreliğine de olsa dışarıya çıkarmıştı.

Kar yağarken,küçük çocuğu çok sıkı giydirerek dışarıya çıkmıştı. Ellerini arkasında birleştirip onu izlerken Ron yere çömelmiş,beyaz şeye gözleri parlayarak bakıyordu. Blaise onu izliyordu.

Blaise bir şey fark etti,Ron titriyordu. Üstelik deli gibi. Kafasını onaylamazca salladı,hasta mı olmaya çalışıyordu bu çocuk? Asasını çıkarıp ufak bir ısıtma büyüsü mırıldandı. Küçük Ron sıcağı hissedince ilk önce rahatlamış,ama aniden paniğe kapılarak yanına gelmişti.

"İçeri gidelim." Blaise hayretle yüzüne baktı "İçeri mi gidelim?" "Hm hm." "Neden?" Ron yüzüne bakmaya devam ederken "Üşüdüm." dedi tek seferde. Blaise kaşlarını çattı "Peki." Arkasına dönüp yürümeye başlarken Ron yine onu takip ediyordu. Tabi ki içeri gitmesinin sebebi üşümesi değildi. Üşümesi aniden kesilince hipotermi geçirmeye başladığını sanmıştı.

Blaise bunu bilmiyordu.

Koridorlarda yürürken,aniden birisine çarpmıştı Ron. Kafasını kaldırıp kime çarptığına baktı,kumral saçlı,kahve gözlü bir çocuk ona bakıyordu. Yüzünde korkunç bir sırıtma vardı.

"Hey,Ronald." Ron yutkundu,bu çocukta kimdi? Neden ona yiyecek gibi bakıyordu? Ron masumca "Merhaba?" dedi. Dili tam dönmediği için sesi çok tatlı çıkıyordu. "Benimle ufak bir oyun oynamak ister misin?" Ron hevesle kafasını salladı,Blaise onunla oyun oynamıyordu, Kendisi de sormaya çekiniyordu. Bu yüzden ufak bir oyun iyi olabilirdi.

"O zaman-" "Ron!" Duyduğu sesle aniden ufak bir böceğe dönüşmüştü çocuk. Ron daha ne olduğunu bile anlamadan kaybolmuştu. Blaise koridorda görüş açısına girerken biraz kızgın görünüyordu "Neredeydin?" Ron sustu,onu kızdırmış olmalıydı. "Hadi yürü,gidiyoruz." kafasını sallayıp onu takip etmeye başladı.

*******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Bu fic için medya eklemeye karar  verdim,bundan önceki bölümlere de medya ekledim. Umarım beğenirsiniz.

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin