15

545 55 35
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
******************************

Bir baykuş aniden cama çarptığında,Blaise yatağında uzanmakla,Ron ise Blaise'in söylediklerini düşünmekle meşküldü. Nitekim,ikisi de irkilerek cama adeta yapışan baykuşa baktı. Baykuş,bir kaç saniye kendini toparlamaya çalıştı,en sonunda kalktığında ise gagasında olan mektup gözler önündeydi.

Blaise doğrulduğu yataktan kalkıp,camı açarak küçük misafirden mektubu aldı,üzerinde el yazısıyla, 'Ronald  Weasley' yazıyordu. Kuşu uçması  için havaya bırakıp,gittikten sonra pencereyi tekrar kapadı,hava çok soğuktu ve Ron tam anlamıyla iyileşmemişti.

"Kimden?" Baktığı mektubun ismini saklayarak  "Bana,muhtemelen annem." diyerek geçiştirdi. Ron'a annesinden başka kimse mektup yollamazdı,annesi ise bu tür bir parşomeni hiç kullanmazdı. "Oh,anladım." İşine geri dönen Ron,minik peluşlara bakmaya devam etti,Blaise bir çeşit göz kırpmama yarışması olduğunu düşünüyordu.

Zarfı dikkatlice açıp içindeki mektubu okumaya başladı.

Sevgili Ron.

Nasılsın? Bir süredir hiç mektubunu almıyorum, yoksa bana kızgın mısın? En son görüşmemiz kabul etmeliyim ki,merbattı. Ama,hadi ama güzelim,özür diledim işte. Bir daha olmayacağının da sözünü verdim. Neden bana bir şans vermiyorsun? Beni hala sevdiğini ve mektuplarımı günlüğünde sakladığını biliyorum. Lafı açılmışken,hala günlüğünü o kutuda mı saklıyorsun? Kimsenin bakamayacağı o kutuda,benimle olan anıların mı var? O yüzden mi büyülü sözcük benim ismim? Tamam,kabul ediyorum,çok boş konuştum. Ama seni özlediğimi unutma.

Viktor Krum.

Blaise okuduklarıyla adeta şoka girmişti,ne yani,Krum Ron'a ilgi mi duyuyordu?! En son üç büyücü kupasında görmüştü onu. Baloda Hermione ile dans etmişti,doğrusunu söylemek gerekirse,Blaise o gece Krum ve Hermione arasında bir şey var sanmıştı. Ama olmamıştı.

Aklına ilk gün bir kenara koyduğu kutu geldi,Merlinin sakalı,tabi ya! Günlük o kutudaydı!

Bir anlığına Ron'a göz attı,hala işiyle meşkuldu. Bunu yapmalı mıydı? Sonuçta,bu Ron'un özel hayatıydı. Ama çokta merak ediyordu. Acaba Krum Ron'a ne yazmıştı?

******************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin