Merabalar.
Keyifli okumalar.
*******************************"Hadi ama Blaise,nolur?" Pansy adeta arkadaşının ayağına kapanırken Ron ilgisiz bir biçimde gazete okuyan çocuğa baktı "Gidebilirim." Pansy duyduğu bu cümleyle ümitle gülümserken Blaise bakışlarını Ron'a çevirdi. Ron büyük bir üzüntüyle Pansy'e bakıyordu,aslında Pansy birazcık dalga geçiyordu,ama anlaşılan Ron gerçek sanmıştı,dudakları azıcık bükülerek ağlama istediğini gösteriyordu.
Kemikli elinin işaret ve baş parmağını burnuna götürüp sıktı,bunu yaptığına inanamıyordu. "Tamam." Pansy ellerini sevinçle bir birine çırptı "Gerçekten mi?!" bıkmış surat ifadesiyle kafasını salladı "Sadece bir saatin var Pansy,fazla gecikirsen bir daha rüyanda görürsün."
Pansy büyük bir mutlulukla Ron'un minik bedenini kucağına aldı,şimdi düşününce tuhaf geliyordu evet. Blaise adeta koşarak giden kızın arkasından baktıktan sonra gazeteyi katlayarak kenara koydu. Asasını cebine saklarken,bir yandan da ortak salonun çıkışına doğru ilerliyordu. Tabi ki ikisini yalnız bırakmayacaktı.
Pansy koridorlarda dikkatlice ilerlerken,cübbesi ile Ron'un üstünü kapatıyordu. Ron'un hastalığı tam bitmemiş olduğu için onun için tehlikeli olabilirdi. En sonunda bahçeden geçip karagöl yakınlarındaki bir yere gelmişlerdi. Hermione kollarını kavuşturmuş,onları bekliyordu.
Surat ifadesine bakılırsa baya bir beklemişti. "Nerede kaldın Parkinson?!" Pansy arsızca baştan aşağıya onu süzdü,beyaz renk hırkası ve onun altındaki çok az dekoltesi olan kollu bir tişörtü vardı. Altına karanlıktan tam seçilmeyen bir pantolon giymiş,saçlarını boynunu açık bırakacak şekilde yarı toplamıştı. İtiraf etmek gerekirse,çok güzeldi.
"Ufak bir arıza. Ama işte Weasley." Hermione arkadaşının ellerini sıcak avuçlarına aldı "Ron,tatlım iyi misin?" Ron sıcak bir şekilde gülümsedi "İyiyim Hermione." Hermione üzgün bir şekilde gülümsedi. Dönemin en parlak cadısı olsa bile arkadaşına yardım edemiyordu.
Blaise iyi saklandığı yerden,uzaktan onları izliyordu. Kimse onu göremezdi,ama Blaise onları rahatlıkla görürdü. Onları izlerken,Ron ve Hermione konuşuyordu. Halinden gayet memnun olan Ron,arkadaşı Hermione'den çikolata kurbağa ve birkaç öpücükle sarılma kazanmıştı.
Derken,Blaise'in gözüne karanlıkta bir şey ilişti. Bir insan figürü. Gözlerini kısıp oraya baktı,elindeki asayı ve cüssesini iyice seçebilse bile kim olduğunu tam göremiyordu. Figür elindeki asayı kaldırıp Ron'a doğrulttu,Blaise tam o anda bir şey yapması gerektiğini anlamıştı. "Expeliarmus!"
Gölgenin asası elinden uçtuğu sırada asasını doğrultarak oraya doğru yürümeye başladı Blaise. Sesi duyan Pansy ve Hermione de asalarını çıkartarak Ron'u koruma altına almışlardı. Gölge aniden panikleyerek savrulan asasını alıp salladı,ilk olarak bir 'İmpeliarmus!' sallayan gölgeyi kolaylıkla savuşturan Blaise,bu sefer atağa geçerek büyü savurdu.
Gölge bunu da savuştururken, hiç beklenmedik bir şey yaptı. "Avada kedavra!" Blaise çevik bir hamleyle kendini yere savurup büyüden kaçarken Hermione "Expeliarmus!" Pansy ise "Crucio!" diye bağırmışlardı. Hermione ıskalamıştı,ama Pansy tam isabet ettirmişti,ama ne yazık ki,cisimlenmişti.
Blaise hemen yerinden kalkıp koşarak cadılara gitti. Pansy'nin koruması altında olan Ron'un önüne eğilip ellerini tuttu,deli gibi titreyen çocuğun gözlerinden bir damla yaş düşmüştü. "İyi misin?" Kitlenmiş bir şekilde kafasını salladı Ron, bu büyüler çok korkunçtu.
"Sizi anlıyorum bay Zabini." Dumbledore bebek mavisi kıyafetinin eteğini düzelterek birkaç adım ileri çıktı "Tabi ki de okulumuzda,dört öğrenciğime saldıran kişi cezalandırılacak. Hele ki,Avada lanetini kullanmaya cürret etmişse."
Blaise korkudan kendisine sinmiş olan çocuğa baktı,onu böyle kim korkuttuysa,onu parçalara bölecekti! "Ancak..." "sizin o saatte orada ne işiniz vardı?" Kimseden ses çıkmazken Blaise aniden öfkeyle "Bunun ne anlamı var?! O bize saldırdı,beni öldürecekti!" Tabi ki konu kendisi değildi. Ama müdürü Ron ile korkutamazdı. "Korkarım ki,annem bunu duyacak."
Dumbledore sakalını kaşıyıp "Bayan Zabini'yi uğraştırmak istemeyiz." Demişti. "Şimdi lütfen,odalarınıza dönün. Bu seferlik görmezden geleceğim." diyerek yerine oturdu Dumbledore,dört öğrencisinin odayı terk etmesini izleyerek.
******************************
Bölüm sonu.
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Beden kıskançlık dolu yada soft bekliyordunuz değil mi? Hadi itiraf edin.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oops!
FanfictionBlaise Zabini Ronald Weasley'in çocukluğuna bakmak zorundaydı.-BLAİRON