16

566 49 40
                                    

Merabalar.
Keyifli okumalar.
******************************

Elindeki kutuya baktı Blaise. Bunu yapmalı mıydı? Hayır. Yapacak mıydı? Evet. Suçluluk duyuyordu,evet. Ama yapacak bir şey yoktu. Ne olmuştu? Ne için Ron'dan af dilemiş,affedilmediğini düşünmüştü? Viktor,Ron'a ne yapmıştı?

Her şeyin cevabı parmakları arasındaki kutudaydı. Derin bir nefes alıp, 'Viktor' Diye fısıldadı. Kutu açılmamıştı. Bu sefer 'Krum.' dedi. Ama yine açılmamıştı. 'Viktor Krum.' dedi bu sefer öfkeli bir sesle. Kutu ufak bir 'Tik' sesiyle açılmıştı.

İçinde gerçektende iki-üç adet baya kalın günlük,birkaç tane çiçek vardı. Kaşlarını çatıp günlüğü aldı,kapağını açar açmaz bir mektup görmüştü. Nazik olmaya çalışarak açtı.

Sevgili Ron.

Biliyorum,sana yazmamı çok tuhaf bulacaksın. Hatta belki korkup panik yaparsın. Ama lütfen korkma. Ben Viktor. Üç büyücü turnuvasından tanıyorsundur. Neyse,bu önemli değil. Açıkçası,sana bunu kendim söylemek isterdim,ama cesaret edemedim. Senden baya bir hoşlandım Weasley. Lütfen beni geri çevirme ve bana en kısa sürede bir mektup yaz. İyi yada kötü,cevabını bekleyeceğim.

Viktor Krum.

Blaise çenesini kaşıdı,üç büyücü turnuvasında oradaydı. Viktor Krum hazinesi olarak sudan Hermione'yi çıkarmıştı,ama Ron'a karşı bir ilgi beslediğini görmemişti. Hoş,zaten pek onlara bakmamıştı o an.

Diğer sayfayı çevirdi,bu sefer başka bir mektup vardı. Ona da zarar vermeden açtı.

Sevgili Ron.

Teklifimi geri çevirmediğin, ve kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Bilirsin,buranın kuralları çok sıkı. Ama en kısa sürede orada olup,seni görmeye geleceğim. Merak etme,Hogsmaede günlerinden birinde orada olacağım ki,başın belaya girmesin.

Viktor Krum.

Blaise anlamsızca öfkeyle kasılmıştı,bu adam ne yapıyordu böyle? Adeta Ron'a kur yapıp etkilemeye çalışıyordu. Görünüşe bakılırsa,biraz başarılıydı. Çünkü Ron kabul etmişti. "Pekala,tuhaf." Diyerek mektubu zarfa koyup yanına bıraktı.

Günlükte kesinlikle bir şeyler olmalıydı. Eline geçen ilk günlüğü alıp ilk sayfayı açtı. Bir çocuğun el yazısıyla yazılmıştı.

11 Eylül 1991

Bu gün Hogwarts'ın ilk yılı. Çok heyecanlıyım,çünkü ilk arkadaşımı kazandım! İsmi Harry,Harry Potter. Seçilmiş çocuk. Aslında,Harry de iyi birisi,hatta yara izi olmasa eminim yine aynı Harry olurdu. Harry beni bu gün Malfoy'dan korudu,ona minnettarım. Aynı binayı kazandık,şans bu ki aynı odayı bile alabildik! Çok şanslıyız.

Bakışlarını yandaki hareketli resme çevirdi Blaise,kişin anısıyla oluşan sihirli bir fotoğraf. Dedikleri aynısı olarak orada oynarken,Blaise hafifçe güldü. Ron çok şirin görünüyordu.

Böyle sayfaları okurken,anıların çoğu Hermione ve Harry hakkındaydı,eğleniyor ve mutluydular. Arada yaşadıkları maceralar sayılmazsa tabi. Aslında,Ron'un başına gelenleri hayal bile edemezdi,ama şimdi adeta film tadında izliyordu.

****************************

Bölüm sonu.

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios.

Oops!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin